Konec roku je již tradičně časem premiér kalendářů motoristických značek. ProfiAuto vsadilo na instagramové záběry vyskládané do dynamického vyprávění o dvanácti měsících ze života značky.
ProfiAuto odkrývá dvanáct karet nového kalendáře, jehož hlavním motivem jsou krásné ženy. Je inspirovaný sociálními sítěmi (selfie, fotografie s dlouhou expozicí nebo konvence „follow me“). Každému měsíci jsou přiděleny hashtagy vztažené na projekty a hodnoty, které jsou pro ProfiAuto klíčové.
„Odkaz kalendáře ProfiAuto na rok 2019 je jasný – zachycujeme chvíle ze života značky a ukazujeme iniciativy, ve kterých se během dvanácti měsíců angažujeme. V projektu jsme vsadili na formát zažitý v sociálních sítích. Naše profily na Facebooku či Instagram ukazují, že v tomto prostředí se cítíme dobře. Díky každodenní otevřené komunikaci jsme blízko našim fanouškům,“ říká Jindřich Krejčí, ředitel projektu ProfiAuto CZ a SK.
Mezi projekty, které se dostaly na karty kalendáře, jsou např. akce propagující bezpečnost na cestách ProfiAuto PitStop, školící cyklus ProfiRacing Cup, veletrh ProfiAuto Show, lifestylový magazín ProfiAuto a servisní aplikace. Kalendář ProfiAuto 2019 se již zakrátko objeví u partnerů, klientů a fanoušků značky.