Audi RS 6 Avant je nesmírně všestranným autem. Nabízí dost místa pro posádku, pro zavazadla a k tomu výkon lokomotivy a jízdní vlastnosti super auta. Dost zajímavý koktejl, který nutně nepotřebuje žádné speciální úpravy. Nejspíš ale právě proto patří mezi poměrně často upravovaná auta. Verze, na které pracovaly firmy Pacific German a VF Engineering rozhodně patří mezi ty nejextrémnější, jaké jsme kdy viděli.
A začneme od toho nejdůležitějšího, tedy úpravy techniky a výkonu. Už sériový dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů je velmi zajímavý, ovšem úpravci z něj vyždímali skoro nemožné. Po výměně turbodmychadel, instalaci výkonnějších mezichladičů, zlepšeného přívodu vzduchu, úpravách map řídící jednotky a montáži výfuku od Akrapoviče, je výkon auta neskutečných 1000 koní a točivý moment 1016 Nm.
Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne tahle Audi RS6 za pouhých 2,7 sekundy a maximální rychlost se zastaví až na 340 km/h.
Dodat ale musíme také to, že tahle dálniční střela prošla i lehkou designovou úpravou. Do vínku dostala decentní bodykit, nová 22palcová kola a uvnitř karbonovou nadílku a Alcantarou obšitý volant. Cenu úpravci nezveřejnili, ale vzhledem k rozsahu práce nebude z nejnižších.
Štítky: Akrapovič, audi, Audi RS 6 Avant, Audi RS6 Avant, Pacific German, tuning, VF Engineering