Audi RS 6 Avant je nesmírně všestranným autem. Nabízí dost místa pro posádku, pro zavazadla a k tomu výkon lokomotivy a jízdní vlastnosti super auta. Dost zajímavý koktejl, který nutně nepotřebuje žádné speciální úpravy. Nejspíš ale právě proto patří mezi poměrně často upravovaná auta. Verze, na které pracovaly firmy Pacific German a VF Engineering rozhodně patří mezi ty nejextrémnější, jaké jsme kdy viděli.

A začneme od toho nejdůležitějšího, tedy úpravy techniky a výkonu. Už sériový dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů je velmi zajímavý, ovšem úpravci z něj vyždímali skoro nemožné. Po výměně turbodmychadel, instalaci výkonnějších mezichladičů, zlepšeného přívodu vzduchu, úpravách map řídící jednotky a montáži výfuku od Akrapoviče, je výkon auta neskutečných 1000 koní a točivý moment 1016 Nm.

Přečtěte si také:  MTM a Mansory se spojili a dali vzniknout krvelačné bestii v podobě Audi RS6 Avant

Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne tahle Audi RS6 za pouhých 2,7 sekundy a maximální rychlost se zastaví až na 340 km/h.

Dodat ale musíme také to, že tahle dálniční střela prošla i lehkou designovou úpravou. Do vínku dostala decentní bodykit, nová 22palcová kola a uvnitř karbonovou nadílku a Alcantarou obšitý volant. Cenu úpravci nezveřejnili, ale vzhledem k rozsahu práce nebude z nejnižších.

Přidat komentář