V noci ze soboty na neděli se spustí kolotoč jménem Super Bowl. Bude se hrát další ročník finálového zápasu. A i když by mělo jít především o americký fotbal, marketéři celého světa se během poločasu chtějí předvést s tím nejlepším, co umí. Reklamy určené pro tuto událost jsou tím nejlepším a také tím nejdražším, co jednotlivé marketingové agentury umí.
Mercedes AMG už svůj spot představil, byl to takový první předvoj, teď si představíme další letošní reklamy. Pozadu nezůstala ani Kia, která svůj spot na nové Niro představí před třetí třetinou.
V poločase by se měl uvést také Lexus, který představí model LC 500. Jeho spot je takovým elegantním spojením člověka a stroje v jedinečné taneční symbióze.
Třetí do téhle reklamní party je Ford. Ten dal dohromady ty nejotravnější věci, které se lidem, ale i zvířatům mohou stát. Všechny ale dobře skončí a Ford zároveň představí svou vizi budoucnosti, která se má týkat autonomní jízdy a sdílení dopravních prostředků.