Škoda včera oficiálně představila modernizovaný Kodiaq a to rovnou včetně vrcholného provedení Kodiaq RS. To je nyní výkonnější, ale zároveň také lehčí. Pod kapotou navíc vyměnila původní naftový motor za benzinový.

Škoda Kodiaq RS má pod kapotou nový benzinový motor 2,0 TSI o výkonu 180 kW/245 koní, který pohání také Škodu Octavia RS. Oproti předchozímu naftovému motoru verze RS je výkon nového benzinového motoru 2,0 TSI Evo vyšší o 4 kW/5 koní. Současně se o více než 60 kg snížila jeho hmotnost, přestože má auto stále pohon všech kol a převodovku DSG.

Přečtěte si také:  Škoda 105 Turbo Diesel: pod kapotou škodovky se oficiálně nafťák dostal už v roce 1981

Johannes Neft, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO odpovědný za oblast Technického vývoje v rámci představení modernizovaného modelu řekl: „Benzinové motory pracují se vstřikovacími tlaky až 350 bar, které zajišťují nižší spotřebu paliva. Kodiaq RS poprvé nabízí benzinový motor, který díky vyššímu výkonu a nižší hmotnosti dále zvyšuje dynamiku sportovního vrcholného modelu značky ŠKODA.“

Modernizovaná Škoda Kodiaq se představuje. Nechybí ani RS s benzinovým motorem

Designové prvky karoserie v černé lesklé barvě a nová 20″ kola z lehké slitiny Sagitarius dávají na první pohled najevo, že se jedná o člena rodiny RS značky Škoda. Součástí standardní výbavy jsou Matrix-LED přední světlomety.

Interiér modelu Kodiaq RS zdobí sportovní sedadla s černými potahy Suedia a červenými kontrastními švy a výplně dveří s černými potahy Suedia a černým křížovým prošíváním.

Přečtěte si také:  Škoda zahájila předprodej modernizovaného Kodiaqu. Zdražil. Ceny startují na 799 900 Kč

Černé designové prvky karoserie a nová aero kola

Modely Škoda s označením RS nabízejí typické sportovní černé prvky karoserie. Nová šestihranná maska chladiče s mohutnými dvojitými lamelami je u modelu Kodiaq RS v černé lesklé barvě. Na masku navazují užší přední světlomety, které nabízí standardně Matrix-LED technologii. Lišty kolem bočních oken a střešní nosiče jsou také v černém provedení. Specifický přední a zadní nárazník je lakovaný v barvě vozu.

V porovnání s předchozím modelem má nyní Kodiaq RS vlastní, specifický přední nárazník s dynamickým vzhledem. Jak je již pro vozy RS typické, zadní nárazník zdobí integrovaný pruh odrazky táhnoucí se po celé šíři vozu. Na zádi a masce chladiče se nachází logo RS.

Součástí standardní výbavy jsou nová 20″ leštěná kola z lehké slitiny Sagitarius v černé metalické barvě s aerodynamickými kryty.

Přečtěte si také:  Citroën DS dostal motor V8 z Corvette a bezpečnostní rám

Virtuální kokpit s režimem zobrazení Sport a červené kontrastní prošití v interiéru

Standardně dodávaný virtuální kokpit modelu Kodiaq RS má specifický vzhled. Nabízí také pátý režim zobrazení Sport s otáčkoměrem a ukazatelem aktuální rychlosti umístěným uprostřed displeje. Sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy jsou čalouněná mikrovláknem Suedia v černé barvě. Zdobí je výrazné červené prošívání. Na předních sedadlech se nachází červené logo RS. Červené prošívání se nachází i na přístrojové desce a loketních opěrkách dveří. Výplně dveří jsou čalouněny mikrovláknem Suedia v černé barvě, které zdobí černé křížové prošívání.

Přidat komentář