Velké španělské SUV SEAT Tarraco už s námi pár měsíců je a tak je celkem s podivem, že JE Design s jeho tuningovou úpravou přišel až teď. A vy si ji můžete prohlédnout v galerii.

JE Design nedávno ukázal i svou verzi Cupry Atecy, kde se zaměřil hlavně na výkon, ale pár ostřejších tvarů přidal také. V případě Tarraca zůstal ale při zemi a nepouštěl se do žádných větších akcí. Až nám to přijde celkem škoda. Dokonce bychom řekli, že ten, který Tarraco opravdu dobře nezná, na první pohled nepozná, jestli je upravené nebo sériové.

Test SEAT Tarraco 2,0 TDI 140 kW 4Drive DSG (2019)

Úpravce v prvé řadě auto trochu snížil a to pomocí nového podvozku. Je jen na zákazníkovi, jestli chce toto SUV snížit o 20 nebo až 34 milimetrů. Obě varianty vypadají celkem hezky. K tomu JE Design přidává distanční podložky s delšími šrouby pod sériová kola. SEAT nabízí k Tarracu disky s průměrem od 17 do 20 palců. Pokud byste ale chtěli kola jiná, pak pro vás úpravce řešení také má. Rozhodl se do nabídky zařadit také kola ze své produkce. Jsou to disky s rozměry 8,5×20 palců. Design je decentní s pěti paprsky. Kola jsou lakována lesklou černou barvou. Vyjdou na 1244 eur, tedy asi 32 000 Kč.

JE Design následně do balíčku úpravy Tarraca přidal ochranu hrany nakládacího prostoru, která může být buď matně stříbrná nebo leskle černá. Vyjde na 99 eur, tedy 2550 Kč. Tím celá úprava končí.

Ovšem JE Design potvrdil, že už pracuje na mapách pro řídící jednotku, které by měly zvednout výkon dvoulitrových dieselových i benzinových motorů. Zdá se, že Tarraco i po zásahu profesionální tuningové firmy zůstane velkou, praktickou, ale stále tak trochu šedou myší. Škoda.