Ve světě bohatých, ve světě úspěšných podnikatelů, herců, muzikantů, politiků a hlav států to funguje trochu jinak než v tom našem světě běžných smrtelníků. Všechny výše popsané skupiny výjimečných lidí mají často společnou jednu věc, kterou je vášeň pro drahá, bezpečná a luxusní auta, často Rolls-Royce. Vlastnit vůz této značky je něco jako potvrzení toho, že jste opravdu úspěšní. Své by o tom mohl vyprávět Leoš Mareš, který jezdí bílým modelem Cullinan.

Právě pro tuto skupinu lidí značka Rolls-Royce spustila novou sociální síť jménem Whispers. Jde vlastně o aplikaci pro chytré telefony, která by se dala přirovnat ke kombinaci Facebooku a Twitteru a která je určená pro asi tak procento nejzajímavějších a nejbohatších lidí. Sprosté obrázky a meme tam tedy asi nenajdete. I když, kdo ví?

Rolls-Royce ve světě i v České republice slaví. Rok 2019 byl rekordně úspěšný

Aplikace umožňuje majitelům vozů značky Rolls-Royce být neustále propojení, a to jak sami se sebou, tak také s vedením samotné automobilky. Těm tak mohou průběžně dávat vědět své poznatky ohledně vozů či nápady, které by značka mohla využít. Díky tomu se vedení značky může snadno spojit s těmi nejzajímavějšími lidmi světa, třeba s britskou královnou. Ačkoliv si nejsme tak úplně jisti, že by královna Alžběta měla chytrý telefon a libovala si v sociálních sítích. 🙂

Whispers navíc nabízí možnost sdílet zážitky, nápady na exkluzivní výlety a mnoho dalšího. Pokud tedy ten, který má právo aplikaci používat, neví, co s načatým víkendem, jiný uživatel mu může doporučit třeba lyžování v Aspenu. Nebo nákup nového soukromého letadla. Krom toho je možné si přes aplikaci domluvit soukromý koncert newyorské filharmonie, ale třeba i Coldplay. Hranice tu tvoří jen peníze. Chtěli byste aplikaci mít v telefonu? To není problém, stáhnout se dá jak v rámci obchodu Google, tak Apple. Jenomže její používání už vám je zapovězeno, pokud nemáte přihlašovací údaje, které dostanete od svého prodejce.