Renault inovuje svůj bestseller, modelovou řadu Clio. O jejím úspěchu svědčí to, že během 26 let uplynulých od uvedení první generace bylo celosvětově prodáno více než 13 milionů vozů Clio. Čtvrtá generace modelu Clio, uvedená na trh na podzim roku 2012, byla prvním nositelem nového vizuálního stylu značky Renault, který se od té doby stal společným poznávacím znakem všech modelů značky.
Nyní přichází na trh inovované provedení čtvrté generace modelové řady Clio. Vnější vzhled modelu zachovává to nejlepší ze stávajícího provedení a doplňuje jej novými prvky, které vozu dodávají sportovnější charakter. Nový Renault Clio do svého vzhledu současně integruje světelný podpis „full LED“ tvořený Full LED světlomety LED Pure Vision s LED denním svícením Edge Lights a LED zadními světlomety, který jej řadí po bok nových modelů Espace, Kadjar, Talisman a Mégane které jsou touto technologií již vybaveny.
Nový Renault Clio bude dostupný i ve čtyřech nových metalických barvách: Červená Intense, Šedá Titanium, Bílá Nacré, Modrá Iron. Interiér byl přepracován s ohledem na vnímanou kvalitu použitých materiálů. Vozy mohou být dotvořeny pomocí nové nabídky personalizace exteriéru a interiéru, sportovní vzhled jim pak mohou dodat volitelné pakety GT Line, které obsahují i sportovní přední sedadla.
Modelová řada nového Renaultu Clio bude rozšířena o nové motorizace. Nabídku obohatí Energy TCe 120, přeplňovaný zážehový čtyřválec s výkonem 87 kW/120 koní, a Energy dCi 110, přeplňovaná vznětová jednotka o objemu 1 461 ccm s výkonem 81 kW/110 koní. Obě tyto motorizace jsou spojeny s manuální šestistupňovou převodovkou.
Nový Renault Clio nabízí vhodné řešení pro každý typ klienta díky komplexní nabídce multimediálních systémů. Od nového rádia s funkcí R&GO (možnost připojení chytrého mobilního telefonu pomocí technologie Bluetooth
a následné využívání aplikace R&GO s funkcí navigace, přehrávání hudby, telefonní handsfree a přístupu k informacím o voze), přes integrovaný multimediální a navigační systém Media Nav Evolution, až po multimediální a navigační systém R-Link Evolution s online připojením, který může být nově spojen i s hudebním systémem BOSE Surround Sound System.
Městský provoz je pak jednodušší díky rozšíření nabídky parkovacích asistentů, která nyní zahrnuje i 360° parkovací senzory, zadní parkovací kameru a funkci automatického parkování Easy Park Assit.
Nový Renault Clio přichází na trh jako pětidveřový hatchback a jako kombi s tradičním názvem Grandtour. Vrcholem modelové řady jsou pak sportovní verze R.S. a R.S. Trophy s výkonem 147 kW/200 koní, resp. 162 kW/220 koní. Obě verze nesou na předním nárazníku nový charakteristický poznávací znak – přídavné světlomety R.S. VISION převzaté z koncepčního vozu Clio R.S.16.
Na českém trhu lze Clio, Clio Grandtour a Clio R.S. a R.S. Trophy objednávat od 1. 8. 2016. Ceny startují na částce 234 900 Kč za Clio, příplatek za verzi Grandtour je 15 tisíc Kč, za sportovní Clio R.S. zaplatíte 584 900 Kč (verze Trophy vyjde na 639 900 Kč). První vozy budou k vidění u autorizovaných prodejců Renault v České republice v první polovině září 2016.