Jako by hloupých reklam na mycí prostředky, krémy, vložky nebo „nejlepší česká auta“ nebylo až dost, brzy jich bude ještě víc. Ne v televizi, ale v našich autech. A stane se tak už brzy.
Reklamy jsou všudypřítomné a většina z médií je z nich živa. S tím jsme se už tak nějak naučili žít, i když přerušení oblíbeného filmu reklamou na intimní krém, kdy paní řeší, co dělá její vagína, nám způsobuje tik v levém oku. Bohužel to ale vypadá, že brzy přijde tik i do druhého oka, protože reklama na nás bude útočit i v autě. Tedy, alespoň v těch nových. Americká společnost Telenav totiž chce dostat reklamu do všech vozů, a to pomocí jejich infotainmentu.
Zatím je vše ve fázi ladění podmínek s jednotlivými výrobci aut, ale reklama by se měla promítat jen ve chvíli, kdy auto zastaví a podle prozatímních informací by měla být pouze ve formě obrázků, tedy bez audia. I tak se ale opravdu „nemůžeme dočkat chvíle“, kdy se nám místo navigace na semaforech ukáže mimozemšťan prodávající nejmodernější pračku.
Nutno říct, že společnost Telenav plánuje toto zavést zatím jen v Americe, ale je otázkou času než se toho chytí i někdo v Evropě. Pak se ještě s chutí budeme vracet do aut, pro která je pojem infotainment cizí slovo…