Porsche 911 GT3 RS si kupují zejména lidé, kteří se chtějí pořádně svézt. Předpokládá se, že s autem budou jezdit na okruhy, ladit jízdní stopu, posouvat brzdné body a ukrajovat setinky v časech na kolo. Ne tak majitel vozu, o kterém vám chceme teď něco říct.
Jde o Porsche 991 GT3 RS, tedy jeho poslední generaci, s převodovkou PDK, které jeho majitel koupil jako zcela sériové. Jenže to nebyl „jeho styl“, a tak se rozhodl auto upravit. Jenže nešel cestou performance, ale naopak stylingu.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“5510″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Auto z továrny vyjelo bílé, takovou barvu ale jeho majitel nechtěl, takže se rozhodl své auto přelakovat. Odvezl tedy své auto do Porsche Center Reading, kde ho zcela odstrojili a začali s lakovacími pracemi. Výsledkem je karoserie v oranžovo-bronzové barvě, majitel ji nazývá jako „Worrange“.
Porsche 911 GT3 RS vyjíždí z továrny bez hudební aparatury, to ale majitel nechtěl dopustit, a tak auto dovybavil kombinací prvků od společností Morel a Alpine. Součástí toho všeho jsou i dva velké 10″ subwoofery v místech, kde bývají v bežných 911 zadní sedačky.
Přiznám se, že úplně nerozumím tomu, proč si tento Brit kupoval zrovna jednu z těch nejsportovnějších verzí, kterou mohl a nacpal ji zbytečnou zátěží navíc. Docela by mě zajímalo, jestli tohle auto vůbec někdy na závodní okruh zavítá…
Ale jooo, majitelův instagram tvrdí, že ano… :)