Cílem značky Peugeot je doplnit každý nový model o verzi s elektromotorem, proto nyní přichází s vozy nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid, které splňují homologační testy podle nového protokolu WLTP, a to s obdivuhodnými výsledky:
- 508 Hybrid: 29 g CO₂/km (1,3 l /100 km) a dojezd 54 km ve 100% elektrickém režimu
- 508 SW Hybrid: 30 g CO₂/km (1,3 l /100 km) a dojezd 52 km ve 100% elektrickém režimu
Peugeot u těchto plug-in hybridů nabízí podobné celkové náklady na vlastnictví a používání jako v případě vozů se spalovacími motory. Ve Francii již značka přijímá na nové modely Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid objednávky. V ostatních zemích, na jejichž trhy vozy míří, se budou objednávky přijímat koncem roku.
Různé režimy řízení:
- ZERO EMISSION (Nulové emise): 100% elektrický režim a zcela tichý jízdní projev
- SPORT: vynikající výkon režimu využívajícího veškerý dostupný pohon
- HYBRID: multifunkční režim
- COMFORT: spojující režim HYBRID s komfortem řízeného odpružení.
Vysoká účinnost
Nové vozy Peugeot 508 a 508 SW Hybrid kombinují motor PureTech o výkonu 132 kW/180 koní s elektromotorem o výkonu 80 kW/110 koní. Výsledkem je maximální kombinovaný výkon 165 kW/225 koní.
Hybridní motor v novém Peugeotu 508 a 508 SW byl koncipován tak, aby nabídl co nejintenzivnější pocity z řízení. Díky své efektivnosti, která patří k nejlepším na trhu hybridních automobilů, a emisím 29 g CO₂/km WLTP optimalizuje provozní náklady vozu.
Náklady na užívání a provoz vozů nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid jsou rovnocenné s náklady stejných vozů s motorem BlueHDi 130 EAT8 (v závislosti na legislativních podmínkách platných v dané zemi). U firem se tyto náklady počítají na základě předpokladu ujetých 30 000 km za rok, při jízdě na 65 % v hybridním režimu a na 35 % ve 100% elektrickém režimu. U soukromých osob výpočet vychází z předpokladu ujetých 15 000 km za rok, na 50 % v hybridním režimu a na 50 % ve 100% elektrickém režimu.
Baterie s kapacitou 11,8 kWh poskytuje dojezd (podle WLTP) ve 100% elektrickém režimu 54 km u hatchbacku a 52 km ve verzi SW. Nabití baterie pomocí Wallboxu trvá méně než 1 hodinu 45 minut (zásuvka 32 A spojená s jednofázovou nabíječkou 6,6 kW – příplatková výbava).
Uložení hnacího ústrojí a baterií nemá díky platformě EMP2 použitelné pro různé druhy pohonu (Efficient Modular Platform) dopad na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru. Tyto charakteristiky jsou stejné jako u verzí se spalovacím motorem (487 litrů v případě vozu Peugeot 508 a 530 litrů v případě vozu Peugeot 508 SW).
Vozy jsou k dispozici ve třech úrovních výbavy:
- Allure (a Allure Business): mimořádně bohatá základní výbava
- GT Line: dynamický styl
- GT: luxusní verze s exkluzivní výbavou, která je standardně opatřena zcela novým čalouněním Alcantara Gris Gréval.
Peugeot 508 Hybrid a Peugeot 508 SW Hybrid představují komplexní řadu hybridních plug-in motorů a společně s vozy Peugeot 3008 Hybrid a Peugeot 3008 Hybrid4 jsou konkrétním důkazem vize značky Peugeot týkající se neomezené, zajímavé a stále efektivnější mobility.
Peugeot 3008 GT HYBRID4 je 300koňový hybrid s pohonem všech kol