Peugeot představí 8. března na ženevském autosalonu lva mimořádných proporcí, sochu symbolizující hrdost, sílu a excelentnost a více než dvě století dlouhou historii značky. Toto velkolepé a nadčasové umělecké dílo, které ztvárňuje stojícího lva, vytvořili designéři studia Peugeot Design Lab. Stává se novým velvyslancem značky, připomíná rovněž 160 let existence legendárního loga.
Značka Peugeot představuje svého nového velvyslance na ženevském autosalonu. Toto monumentální umělecké vyjádření je 12,5 metrů dlouhé a 4,8 metrů vysoké. Ztělesňuje hrdost značky – hrdost, která značku Peugeot přivedla na úroveň vynikající kvality, což je závazek pevně zakotvený v DNA značky.
Lev je ve znaku značky Peugeot již 160 let. Zobrazení lva z profilu kráčejícího po šípu se poprvé objevilo v roce 1858. Symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které Peugeot původně vyráběl: pružnost, sílu zubů a rychlost řezání. Šipka ztělesňuje pojem rychlosti.
Sochu vytvořili designéři studia Peugeot Design Lab, jejichž posláním je využívat veškeré odborné znalosti a know-how značky Peugeot k vývoji produktů určených pro zákazníky mimo automobilový svět.
„Designéři vdechli tomuto monumentálnímu lvu s ladnými a propracovanými plochami ikonický nadčasový design. Jeho velkolepé rozměry zdůrazňují pevnou, silnou a neotřesitelnou povahu lva. Jeho vzpřímený postoj je rozhodný, ale bez agresivity. Pohyb kupředu naznačuje klid a důvěru v budoucnost,“ prohlásil šéfdesigner Peugeot Gilles Vidal.