Je to bez pár týdnů rok, kdy ministerstvo dopravy prohlásilo velkou a zdlouhavou rekonstrukci dálnice D1 za ukončenou. Jakkoliv to tehdy byla velká sláva, ten kámen ze srdcí řidičů, který jim spadl, byl snad i slyšet, realita je jiná. Stavební práce se na dálnici už brzy znovu vrátí. Jedna část oprav a úprav by pak měla skončit zhruba za rok, další až za několik let.
Stavba bude od října probíhat mezi Popovicemi a sjezdem na Mirošovice (mezi 16. a 21. kilometrem D1) a předpoklad jejího ukončení je v srpnu příštího roku. Je ale dost možné, že se termínu propíše zimní počasí. Podle Ředitelství silnic a dálnic rozhodně nepůjde jen o výměnu asfaltu. ŘSD chce kromě tohoto opravit přilehlé dálniční mosty, dát do pořádku odvodnění, svodidla, opravit nezpevněné krajnice a obnovit dopravní značení.
Podle ŘSD je v těchto místech silnice ve více než nevyhovujícím stavu, svodidla jsou poškozená a nekvalitní. V místě má také probíhat i rekonstrukce protihlukových stěn. ŘSD slibuje, že během všech těchto oprav bude zachován provoz v šesti jízdních pruzích, nicméně je potřeba počítat s tím, že budou zúžené a v místě bude snížená rychlost. Kolony tak s největší pravděpodobností budou denním chlebem.
Velké problémy je potřeba očekávat i na brněnské části dálnice. Tam je v plánu dálnici rozšířit ze čtyř jízdních pruhů na šest. Jde o úsek mezi Kývalkou (182. kilometr) a odbočkou na Bratislavu (196. kilometr). V tomto případě se počítá s tím, že opravy potrvají několik let.
Předvolební lži podvodníka Burese měly velmi krátké nohy.Cokoli, co se dá zneužít ve vlastní prospech mu není cizí.
Kdo se zajimal věděl,že oprava zdaleka nekončí.
Tak ať prisluhovacum chutná krom koblihy i cesta modernizovanou D1.
Jen drobné upozornění, odbočka na Bratislavu je km 196 a ne 210 (článek čtu v 08:57, kde je uvedeno, že „jde o úsek mezi Kývalkou (182. kilometr) a odbočkou na Bratislavu (210. kilometr)“). Sjezd 210 je směr Slavkov, Buchláky, UH….