Automobilka Opel se vždy snažila vylepšovat své modely, a to i v průběhu jejich životního cyklu – vždy tak, aby z toho vždy těžili zákazníci a majitelé těchto vozů. Čerstvým důkazem jsou aktuální vylepšení elektromobilů Corsa-e a Mokka-e, které se nyní mohou pochlubit delším dojezdem, a to nejenom v oficiálním testovacím cyklu WLTP, ale i v reálném provozu.
Na plně nabitou baterii nyní ujede Corsa-e až 359 kilometrů (dle normy WLTP), což představuje nárůst o více než 7 procent. A podobně se prodloužil i dojezd Opelu Mokka-e, jehož akční rádius se prodloužil až na 338 km (dle normy WLTP).
Dojezd elektromobilů Corsa-e a Mokka-e se podařilo prodloužit především díky standardnímu využití vysoce účinného tepelného čerpadla, které se stará o tepelný komfort v interiéru. Tepelné čerpadlo je efektivnější než konvenční systémy vytápění a klimatizace, protože spotřebovává méně energie z baterií, což se pozitivně projeví na delším dojezdu. Vylepšené parametry řidič zaregistruje především v zimních měsících.
K prodloužení dojezdu Corsy-e a Mokky-e přispěl i pozměněný sestupný převod a použití pneumatik kategorie A+ s nízkým valivým odporem. Corsa-e obouvá pneumatiky 16“, Mokka-e pak 17“.
Opel Corsa-e a Opel Mokka-e jsou součástí elektrifikační ofenzívy německé automobilky Opel, která už nyní nabízí devět elektrifikovaných osobních i užitkových modelů. Do roku 2024 bude mít Opel v každé své modelové řadě nejméně jeden elektrifikovaný model. Po roce 2028 se Opel v Evropě chce soustředit už výhradně na elektromobily.