Suzuki Jimny je už samo o sobě velmi schopné auto, hlavně mimo silnici. Když se přidají úpravy od specialisty Delta4x4, zbyde už jen málo míst, kterými by auto neprojelo.
Současné Suzuki Jimny je model, který zaznamenal nebývalý úspěch. Aut je na trhu nedostatek a už nové se často prodávalo za více, než byla jeho ceníková cena. Těžce sehnatelné je i dnes a když se někde jako ojetina objeví, stále se jeho cena pohybuje na úrovni té nové. Důvod? Hlavně fakt, že jde o malé a lehké auto, jehož prostupnost terénem je skvělá. O tom jsme se ostatně před lety přesvědčili v redakčním testu.
Německý off-roadový specialista se rozhodl, že jej ještě vylepší a vzal to pěkně od podlahy. Doslova. Původní nápravy totiž vyměnil za portálové, díky čemuž o 120 mm vzrostla světlá výška. Dalších 50 mm přidaly nové pružiny. Do podběhů se nastěhovala nová kola. Jde o 18″ disky s pneumatikami o rozměru 265/80 R18. Kvůli jejich šířce muselo být Suzuki Jimny vybaveno také rozšířením blatníků, aby kola příliš nevyčuhovala z karoserie. Nechybí ani střešní nosič s přídavnými světlomety, kovové kryty předních světlometů nebo šnorchl, aby mohl tento maličký off-road brodit ve větší hloubce a další drobnosti. Cenu úpravy ovšem německá společnost neprozradila. Levné to ale rozhodně nebude.
Suzuki Jimny pohání atmosférický čtyřválec s objemem 1,5 litru s výkonem 75 kW/102 koní a točivým momentem 130 Nm. Poháněna jsou standardně všechna čtyři kola přes pětistupňovou manuální převodovku s redukcí a elektronickým systémem AllGrip Pro. K dispozici byla za příplatek i automatická převodovka.