Obi_Wan_Kenobi-Volkswagen_ID_Buzz

„Obi-Wan Kenobi“ vstupuje do služeb značky Volkswagen, aby výrazně podpořil uvedení modelu ID. Buzz na trh

Od Josef Pelikán | Zdroj a foto: Volkswagen - Tisková zpráva - 1. 7. 2022


Volkswagen sází při propagaci své značky na ještě silnější emoce, jimiž podporuje také realizaci své globální e-strategie. V souvislosti s uvedením ikonického modelu ID. Buzz na trh zahájila společnost spolupráci s novým seriálem „Obi-Wan Kenobi“, který navazuje na filmy Star Wars. Kampaň odstartuje vlastním reklamním spotem, který vznikl ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm a Industrial Light & Magic. Hlavní roli v něm hraje ID. Buzz společně se známými postavami ze Star Wars a filmovou hvězdou Ewanem McGregorem. McGregor se navíc stal ambasadorem značky Volkswagen.

„Touto kooperací nejenže spojujeme dvě silné globální značky, ale také generace fanoušků, kteří vyrůstali se svými ikonami. Je to jedinečná a velmi kreativní spolupráce,“ řekl Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Také se velmi těším na Ewana McGregora v roli nového ambasadora naší značky, protože dokáže vytvořit spojení mezi naší fascinující historií a naší budoucností s neutrální bilancí emisí CO2. Ewan McGregor se k nám skvěle hodí – jako představitel Obi-Wan Kenobiho, jako fanoušek Volkswagenu od svého dětství i jako řidič a sběratel historických vozů Volkswagen. Nejenže přitáhne pozornost k naší značce, ale také dodá našim sdělením ještě více autentičnosti.“

Přečtěte si také:  Test Volkswagen T-Roc R-Line 2.0 TSI DSG 4Motion (2022)

Spolupráce oslovuje zcela nové cílové skupiny

Nový seriál „Obi-Wan Kenobi“ a návrat ikonického mistra Jedi naplňuje obrovská očekávání fanoušků po celém světě a tyto emoce sdílejí se všemi fanoušky značky Volkswagen, kteří již dlouho touží po uvedení zcela elektrického modelu Bulli s označením ID. Buzz. „S touto spoluprací oslovíme zcela nové cílové skupiny v oblastech elektromobility, inovací a digitalizace,“ říká Zellmer. „Těší nás, že přitom můžeme spolupracovat s lidmi, kteří patří mezi nejkreativnější ve filmovém průmyslu.“

Volkswagen představil modely ID.Buzz inspirované Star Wars. Jeden pro Temnou a druhý pro Světlou stranu síly

Inovativní kampaň a dvě speciální edice ID. Buzz „Star Wars Edition“

Spolupráce začala reklamním spotem z vlastní produkce, který vznikl ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm a Industrial Light & Magic. Přitom byla využita celosvětově jedinečná virtuální produkční technologie ILM StageCraft on The Infinity Stage. „Tato prvotřídní inovativní kampaň s ohromujícími spoty je skvělým způsobem, jak oslavit premiéru seriálu ‚Obi-Wan Kenobi‘ na Disney+,“ řekla Lylle Breierová, viceprezidentka společnosti Walt Disney Studios odpovědná za globální marketingová partnerství.

Přečtěte si také:  Test Volkswagen Golf R Variant (2022)

Kampaň byla realizována společnostmi Scholz & Friends a Markenfilm a poběží v televizi, na sociálních sítích i na billboardech. Kampaň bude spuštěna souběžně na různých mezinárodních trzích. V ČR kampaň startuje 1. července 2022. Designéři společností Volkswagen a Lucasfilm kromě toho společně vytvořili dvě speciální edice ID. Buzz „Star Wars Edition“, které budou světové veřejnosti poprvé představeny na konci května v rámci akce Star Wars Celebration v americkém Anaheimu, která je největším setkáním fanoušků této filmové ságy na světě.

Ewan McGregor se stal ambasadorem značky

Ewan McGregor je nejen hlavním představitelem v novém seriálu, ale stal se také novým ambasadorem značky Volkswagen. McGregor je nadšeným fanouškem vozů Volkswagen a má vlastní sbírku historických automobilů: „Od svých 16 let, kdy jsem řídil svůj první vlastní Volkswagen, jsem obdivovatelem značky Volkswagen. A od té doby tyto automobily sbírám.“ Ewan McGregor se již aktivně podílel na světové premiéře modelu ID. Buzz v březnu: „ID. Buzz má opravdový charakter, u nového automobilu je něco takového neobvyklé. ID. Buzz mi vykouzlí úsměv na tváři. Přijde mi, že je to veselé auto.“

Přečtěte si také:  Volkswagen by měl prodávat více elektromobilů než Tesla. Stát by se tak mělo už za 3 roky

Další důležitá součást nového postavení značky na trhu

Značka Volkswagen prochází od roku 2016 transformací na softwarově orientovaného poskytovatele mobility. V rámci těchto změn bylo zavedeno nové logo a design značky. Volkswagen kráčí novými cestami také v oblasti marketingové komunikace, která zahrnuje mimo jiné rozsáhlou podporu fotbalu nebo globální šíření sdělení a aktivit na nových globálních platformách značky, jakým byl například americký festival South by Southwest v březnu 2022.