Jen, co si řidiči v Praze odpočinuli od nepříjemných omezení na Barrandovském mostě, čekají je další. Spuštěna totiž bude oprava dalšího mostu, tentokrát toho Nuselského. Silničáři musí provést řadu oprav, které souvisejí se zatékáním vody do tubusu metra, které v mostě jezdí.
Opravy začnou v pátek 31. ledna, kdy silničáři dočasně uzavřou pravé jízdní pruhy v obou směrech. Následně budou hned 1. února uzavřeny prostřední jízdní pruhy v obou směrech a od 2. do 4. února bude omezena jízda v levých jízdních pruzích. Následně budou od 5. do 6. února znovu uzavřeny prostřední jízdní pruhy a od 7. do 9. února opět pravé jízdní pruhy. Žádné objízdné trasy nejsou v plánu a hotovo by snad mělo být 9. února.
Zjednodušeně se dá říct, že od konce ledna je na Nuselském mostě potřeba počítat neustále s nějakými uzavírkami, které podle silničářů řidiče zdrží dopravu i o půl hodiny. Nutno ale říct, že jde jen o odhad, zdržení půl hodiny je na Nuselském mostě často úplně běžné i v normálním pražském provozu. V rámci rekonstrukce je tak potřeba počítat i s delší časovou prodlevou. Potřeba je také počítat s tím, že ve směru do centra bude zřízen vyhrazený jízdní pruh pro MHD.
Nuselský most spojuje Nusle a Vinohrady a otevřen byl v roce 1973. Dělníci nyní provedou na severní straně mostu výměnu takzvaných těsnících gumových profilů mostních závěrů, které zabraňují vtékání vody do spár na mostě. Opravu plánovala Technická správa komunikací (TSK) původně na loňské léto, nakonec ji ale odložila.
Železobetonový most s rámovou konstrukcí na čtyřech pilířích je dlouhý 485 metrů, široký 26,5 metru a jeho průměrná výška nad Nuselským údolím je 42,5 metru. Po vrchní části mostu vede dvouproudá šestipruhová Severojižní magistrála spojující Pankrác s Karlovem. Uvnitř lichoběžníkového tubusu o výšce 6,5 metru s tloušťkou stěn od 30 do 110 centimetrů je veden a linka C pražského metra. Most, původně nesoucí z politických důvodů jméno dělnického prezidenta Klementa Gottwalda, byl v roce 1990 přejmenován na Nuselský. Za dobu provozu si v různých časových obdobích vyžádal pouze dílčí opravy. V roce 1981 byla provedena rekonstrukce vozovky. Od roku 1981 probíhaly i částečné opravy dilatačních závěrů a na stávající zábradlí byla instalována bezpečnostní opatření bránící sebevražedným pokusům.