Pátého prosince 2013 odhalí Ford šestou generaci Fordu Mustang, jež se poprvé ve své historii bude oficiálně prodávat i v Evropě. Tento kultovní sportovní vůz oslaví v příštím roce 50. výročí své existence.
Nový Mustang absolvuje světovou premiéru v šesti velkoměstech na čtyřech kontinentech. Jedním z nich bude i Barcelona, kde Ford pořádá speciální akci „Go Further“, zaměřenou na představení nových modelů a technologií pro Evropu. Akce bude přenášena živě od 13.00 hodin na www.gofurtherlive.com.
K odpočítávání dní zbývajících do netrpělivě očekávané události využívá Ford potenciálu sociálních sítí Facebook a Instagram. Miliony fanoušků dostaly příležitost ukázat, co pro ně Mustang v uplynulém století znamenal a jak inspiruje lidi z nejrůznějších míst i dnes.
„Pro zástupy příznivců z celého světa, od Nového Zélandu přes Island či Šanghaj až po Berlín, se Mustang stal víc než jen automobilem,“ řekl Jim Farley, výkonný viceprezident Ford Motor Company pro globální marketing, prodej a služby a pro značku Lincoln. „Setkání s Mustangem zažehne jiskru optimismu a nezávislosti, která inspiruje nás všechny,“ dodal Farley.
Ford vyzval všechny nadšence, aby sdíleli svoje fotografické příběhy o tom, jak a čím je Mustang inspiruje na sociálních sítích. Fotografie zveřejněné na Facebooku, Twitteru a dalších sociálních platformách s hashtagem #MustangInspires si lze prohlédnout na adrese www.mustanginspires.com.
„Každý má nějaký příběh o Mustangu. Vzestup sociálních médií umožnil komunitě sdružené okolo Mustangu sdílet tyto osobní chvíle nejen slovy, ale i prostřednictvím fotografie a videa,“ řekl Farley. „Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku, má více než 5,5 milionu fanoušků. Není lepší způsob, jak podpořit očekávání toho, co přijde, než vyzvat k ještě intenzivnějšímu zapojení v těchto velmi osobních a emocionálních médiích.“
Fotografie od příznivců publikované pod hashtagem #MustangInspires poslouží jako inspirace pro 15 populárních autorů videí na Instagramu, kteří vytvořili online seriál krátkých filmů na stejné téma. Každý den odpočítávání Ford zveřejňuje jedno takové video.
„V dubnu 1964 Ford realizoval první simultánní premiéru nového produktu, když představil Mustang médiím v New Yorku a 11 dalších velkoměstech,“ řekl Farley. „Od té doby se Mustang stal součástí populární kultury. Nesčetněkrát se objevil ve filmech, televizi, hudbě i videohrách a po celém světě má na 600 fan klubů.“
Akcí „Go Further“ v Barceloně bude provázet Stephen Odell, výkonný viceprezident Ford Motor Company a prezident Ford of Europe, Middle East and Africa, spolu s dalšími členy nejvyššího globálního i evropského vedení Ford Motor Company.
Tisková zpráva/-PS-