Šest měsíců po svém uvedení na trh registruje nové SUV Citroën C5 Aircross již více než 50 000 prodaných kusů. Tímto výkonem se řadí na třetí místo mezi nejprodávanějšími osobními vozy značky. Výsledek: SUV představují v prvním pololetí téměř čtvrtinu prodejů Citroënu ve světě (SUV C3 Aircross + SUV C5 Aircross).
V Evropě nové SUV Citroën C5 Aircross významně přispívá k obchodní dynamice Citroënu, který v prvním pololetí dosáhl nejrychlejší růst z 12 nejvýznamnějších značek.
Ve Francii, kde se nové SUV Citroën vyrábí (Rennes), je v první polovině roku druhým nejprodávanějším SUV segmentu C. Tento komerční úspěch tak do značné míry přispívá k dynamice Citroënu, která zaznamenává od počátku roku nejvýraznější růst mezi 12 nejprodávanějšími automobilovými značkami v Evropě (30 zemí).
Nové SUV Citroën C5 Aircross svým jedinečným designem, komfortem, příkladnou modularitou, ale i 20 podpůrnými technologiemi řízení potvrzuje svou atraktivitu, jak je vidět i z výběru zákazníků, kdy je polovina objednávek v nejvyšší verzi výbavy (Shine).