Autoprůmysl se bojí dalších problémů s chybějícími čipy. Nová krize je na spadnutí
Ve stresu je jak Evropa, tak i Amerika. Podle agentury Reuters za to může spor mezi čínskou a nizozemskou vládou ohledně výrobce čipů Nexperia.
Ve stresu je jak Evropa, tak i Amerika. Podle agentury Reuters za to může spor mezi čínskou a nizozemskou vládou ohledně výrobce čipů Nexperia.
Porsche si patentovalo kompaktní W12 se třemi řadami válců a přímým sáním shora. Kratší sací cesty, nižší ztráty a prostor pro tři turba slibují velký potenciál.
Porsche si patentovalo osmnáctiválec se třemi řadami válců Přečíst celý článek...
Stellantis plánuje nový Jeep vyvinutý s čínským Dongfengem. Může mít až 1072 koní a znamenat návrat značky na čínský trh.
Hranatější vzhled, více komfortu a tlačítek, 2.8 diesel (~10 l/100 km), špičkové terénní schopnosti, utáhne 3,5 t, ceny od 1,99 mil. Kč.
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D 4×4 | 2025 Přečíst celý článek...
Policie na Blanensku zachytila kolonu řidičů na červenou i riskantní předjíždění u Slavkova. Podzim k tomu přidává kluzké listí, mlhy a zvěř. Jak jezdit bezpečně?
Pět aut na červenou za sebou. Policie opět nasadila dron a nestačila se divit Přečíst celý článek...
Hyundai znovu oživuje projekt RM s motorem uprostřed. Vývoj nového vysoce výkonného motoru pokračuje a automobilka naznačuje velké ambice.
Nejčastěji je takovým nevítaným hostem v autě kuna, ale pořádné problémy umí způsobit i myši a jejich různí příbuzní.
Norsko splnilo cíl stát se první zemí s plně elektrickými novými vozy. Elektromobily tvoří 98 % prodejů a vláda začíná rušit daňové úlevy.
Kamiony porušovaly zákaz levého pruhu. Drony dovedly policii k viníkům a odhalily i další nebezpečné přestupky.
Assetto Corsa Rally dorazí 13. listopadu v Early Accessu. Laserem skenované erzety, 10 licencovaných aut, realistická fyzika, dynamické počasí a on-line žebříčky.
Ferrari chystá 20 nových modelů do roku 2030. První elektromobil, pokračování s motory V12 i konec manuálů. Luxusní značka míří do nové éry.
Mercedes-Benz uvedl nové oleje pro své klasické vozy. Vyvinul je sám, aby lépe chránily motory historických i mladších modelů.