Tak tomuhle my opravdu rozumíme. Teď vás seznámíme s Andreasem Kümmelem, který po svém otci zdědil lásku k vozům Porsche.

Jeho tatínek kdysi vlastnil báječné Porsche 356, ke kterému prý choval vskutku vřelý vztah. Celý život ale toužil po tom, aby vlastnil 356 Speedster. To se mu nepovedlo a tak se Andreas rozhodl, že sen svého otce musí splnit on.

Jenomže v tu chvíli zasáhla jeho žena. Ta rozhodla, že je 356 Speedster pro Andrease moc staré a doporučila mu, že si má koupit něco jiného. No, co na to říct. Andreas ji poslechl, a abychom se přiznali, v tuhle chvíli jsme jen kroutili hlavou. Než vyšlo najevo, co vlastně koupil místo “rozšláplého brouka bez střechy“. Andreas totiž narazil na aukci raritního Porsche 911 Speedster série G z roku 1989. Neváhal a rozhodl se auto koupit. Udělal dobře, protože jde o jeden z 80 vyrobených černých kusů a pod kapotou je motor o objemu 3,2 litru, který v Americe díky montáži katalyzátoru disponoval výkonem 218 koní. Evropská verze byla nabízena bez katalyzátoru s výkonem 231 koní.

Když ale auto přivezl, zjistil, že pro něj nemá adekvátně vyladěné parkování. Nějaká obyčejná garáž prostě pro takové auto není dost dobrá. Proto využil toho, že zrovna s projektantem řešil stavbu rodinného domu a zadal mu také stavbu velmi speciální garáže. Projektant dostal dost přesné požadavky, ve kterých nechyběl příkaz na co nejmenší počet jakýchkoliv sloupů v garáži. Andreas celý projekt dotáhl k dokonalosti, když se rozhodl pro montáž speciálního difuzního osvětlení, které zajistí to, že krása auta nebude nijak narušována nějakými stíny. Že je ta garáž vskutku speciální dokazuje i fakt, že rodinný dům pro Andrease a jeho ženu byl postaven dřív. 🙂

Andreas se navíc o auto velmi pečlivě stará. Jezdí jen za hezkého počasí a jakmile je Porsche jen trochu špinavé, okamžitě bere houbu a auto umyje. Navíc pokud klesne venkovní teplota, Andreas auto “obleče” do speciální stanu, který ke karoserii nepustí ani trochu vlhkosti. To auto se má snad lépe než on sám…