Motorsport

Buggyra po Rallye Dakar 2013: Dobrá věc se podařila

VÅ¡echny závodní speciály s motory Gyrtech jsou v cíli nejslavnější a nejnáročnější dálkové soutěşe planety. Trio Martin KolomÃœ, Marek Spáčil a Tomáš VratnÃœ se probojovali do elitní dvacítky. Martin KolomÃœ se jako nejúspěšnější českÃœ jezdec umístil celkově pátÃœ. Jak vidno, premiéra Buggyry v roli dvorního dodavatele motorů do dakarskÃœch závodních speciálů dopadla nad očekávání! Podle […]

Buggyra po Rallye Dakar 2013: Dobrá věc se podařila Přečíst celÃœ článek...

SkvělÃœ debut: Volkswagen skončil na Rally Monte Carlo na druhém místě

Volkswagen má za sebou skvělÃœ debut v mistrovství světa FIA WRC (World Rally Championship). V jednom z nejnáročnějších ročníků Rallye Monte Carlo za posledních několik let se podařilo posádce Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F) obsadit ve svém prvním ostrém startu za volantem soutěşního vozu Polo R WRC vynikající druhé místo. V náročnÃœch povětrnostních podmínkách, kdy se

SkvělÃœ debut: Volkswagen skončil na Rally Monte Carlo na druhém místě Přečíst celÃœ článek...

Sepp Wiegand s vozem ŠKODA Fabia vítězí v třídě WRC-2 na Rally Monte Carlo

Premiéra jak se patří! První soutěş nového ročníku seriálu mistrovství světa, nová kategorie WRC-2 a hned vítězství pro značku Å KODA. Německé duo Sepp Wiegand/Frank Christian vítězí při svém prvním startu na legendární Rally Monte Carlo. Michal Hrabánek, šéf motorsportovních aktivit značky Å KODA, hodnotí vystoupení na Rally Monte Carlo: „Gratuluji Seppovi a Frankovi k historickému úspěchu,

Sepp Wiegand s vozem Å KODA Fabia vítězí v třídě WRC-2 na Rally Monte Carlo Přečíst celÃœ článek...

Audi RS 7 v kabátu slavné S1 Quattro

Seznamte se prosím s novou Audi RS7. Jak se vám líbí? Vzhledem k tomu, ÅŸe je oděná do hávu odkazujícího na legendární Audi S1 Quattro z 80. let, tak bych se vsadila, ÅŸe dost. :) Stejně jako nám. Ale nenechte se mÃœlit. BohuÅŸel tenhle její skvělÃœ kabát neznamená, ÅŸe RS7 budeme potkávat na tratích rallye.

Audi RS 7 v kabátu slavné S1 Quattro Přečíst celÃœ článek...

Rally Monte Carlo končí pro Lappiho předčasně

PremiérovÃœ start tovární posádky tÃœmu Å KODA Motorsport Esapekka Lappi/Janne Ferm začal vítězstvím v kategorii WRC-2 v první rychlostní zkouÅ¡ce na legendární Rally Monte Carlo. V druhé erzetě vÅ¡ak přiÅ¡el předčasnÃœ konec. Důvod: poÅ¡kození zavěšení předního kola. V první rychlostní zkouÅ¡ce (37 km) Lappi s Fermem poÅ¡kodili po nárazu do skály zavěšení levého předního kola. I

Rally Monte Carlo končí pro Lappiho předčasně Přečíst celÃœ článek...

Rozhovor: o Rallye Dakar s Robinem DolejÅ¡em, technickÃœm ředitelem Buggyry

PřestoÅŸe je leden v truckracingu povaÅŸován za měsíc pomalého probouzení, „válčí“ Buggyra prostřednictvím vlastních motorů Gyrtech na slavném Rallye Dakar. O agregáty ve vozech tria KolomÃœ, Spáčil, VrátnÃœ se s péčí sobě vlastní stará technickÃœ ředitel Buggyry Robin DolejÅ¡. Podívejte se, jak prozatimní průběh Rallye Dakar vidí. Před odletem ses těšil na hezkou dovolenou, protoÅŸe

Rozhovor: o Rallye Dakar s Robinem DolejÅ¡em, technickÃœm ředitelem Buggyry Přečíst celÃœ článek...

Hyundai myslí účast v Å¡ampionátu WRC opravdu váşně!

Program WRC společnosti Hyundai Motor Company se naplno rozjíşdí. V rámci tohoto programu byla zaloÅŸena dceřinná společnost Hyundai Motorsport GmbH a šéfem tÃœmu byl jmenován Francouz Michel Nandan, kterÃœ má mnohaleté zkuÅ¡enosti ve WRC. Prezidentem společnosti Hyundai Motorsport GmbH se stal Gyoo Heon Choi. Hyundai oznámil svůj záměr vstoupit do mistrovství světa v rallye v

Hyundai myslí účast v Å¡ampionátu WRC opravdu váşně! Přečíst celÃœ článek...

Koncert v podání Audi S1 Quattro v běşném provozu – video

UÅŸ mě ta zima váşně přestává bavit. JenÅŸe nejhorší je, ÅŸe vlastně şádná zima není. Občasná nadílka pár centimetrů sněhu, kterÃœ vydrşí pár hodin, není zima. Ale neznám moc lepších způsobů, jak čekat na jaro, neÅŸ se zachumlat do teplé peřiny a koukat na dobrÃœ film či zajímavá videa. No, a upřímně jedno takové, navíc

Koncert v podání Audi S1 Quattro v běşném provozu – video Přečíst celÃœ článek...

Závodní tÃœm Zengő Motorsport bude jezdit WTCC s Hondou Civic

MaďarskÃœ soukromÃœ tÃœm Zengő Motorsport dnes potvrdil, ÅŸe do dvou sezón Å¡ampionátu cestovních vozů FIA World Touring Car Championship (WTCC) vstoupí s vozem Honda Civic WTCC. Pilotovat jej bude maďarskÃœ jezdec Norbert Michelisz. William De Braekeleer, manaÅŸer pro motoristickÃœ sport v Honda Motor Europe Ltd., k tomu uvedl: „VÅŸdy jsme usilovali o to, aby byl

Závodní tÃœm Zengő Motorsport bude jezdit WTCC s Hondou Civic Přečíst celÃœ článek...

Jak se chovat jako divák na rallye – video

Nová soutěşní sezona rallyovÃœch závodů začala uÅŸ o uplynulém víkendu rakouskou JÀnner rally. Je čas se připravit na to, ÅŸe se česká média vrátí o pár měsíců zpět, kdy po tragické události v české rallye koncem listopadu probírala ve zprávách několik dní pořád dokola jen to samé. Rally zakázat nebo alespoň zakázat průjezdy vesnicemi. AÅŸ

Jak se chovat jako divák na rallye – video Přečíst celÃœ článek...

KopeckÃœ s Fabií S2000 vítězem strhující JÀnner rally

Strhující podívaná v neúprosnÃœch podmínkách se závěrečnou radostí tÃœmu Å KODA Motorsport – takovÃœ byl úvodní podnik mistrovství Evropy (ERC) a současně českého Å¡ampionátu – rakouská JÀnner rally. Tovární posádka tÃœmu Å KODA Motorsport Jan KopeckÃœ/Pavel Dresler předvedla senzační vÃœkon, kdyÅŸ – přes časovou ztrátu po defektu pneumatiky v rychlostní zkouÅ¡ce 15 – zvítězila nakonec o neuvěřitelnou

KopeckÃœ s Fabií S2000 vítězem strhující JÀnner rally Přečíst celÃœ článek...

Na náročné JÀnner rally je zatím nejlepší KopeckÃœ s Fabií Super 2000 – video

Rallyová sezona 2013 začala tradičně na rakouské JÀnner Rally a nechybí zde ani tÃœm Å KODA Motorsport s obhájci loňského prvenství a úřadujícími českÃœmi mistry – tovární posádkou Jan KopeckÃœ/Pavel Dresler. Ti jsou se svÃœm továrním vozem Å KODA Fabia Super 2000 po prvním dni v soutěşi těşce zkouÅ¡ené počasím na vedoucí pozici. Sníh, led, déšť, mlha,

Na náročné JÀnner rally je zatím nejlepší KopeckÃœ s Fabií Super 2000 – video Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru