Značka MG na českém trhu spouští prodeje a objednávky zcela nového MG ZS Hybrid+. Nový model staví na prodejním úspěchu současného MG ZS, které je za prvních 10 měsíců roku 2024 s 2280 kusy nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B-SUV.
Bohatá výbava nového MG ZS zahrnuje přední i zadní LED světla, infotainment s 12,3palcovým HD displejem s navigací a online aplikacemi, digitální sedmipalcový přístrojový panel, zadní parkovací senzory s kamerou, automatické přední světlomety, stěrače se snímačem deště a bezklíčové zamykání a odemykání.
Ke standardní výbavě patří také systém MG Pilot, který obsahuje širokou škálu bezpečnostních a jízdních asistenčních technologií, k nimž se řadí adaptivní tempomat, aktivní nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, asistent udržování jízdního pruhu, výstraha při opuštění jízdního pruhu, upozornění na vozy přijíždějící z boku při couvání, sledování mrtvého úhlu, varování před kolizí vpředu a asistent pro jízdu v koloně.
Výkonný, a zároveň úsporný hybridní pohon označený HYBRID+ zahrnuje benzínový motor o výkonu 102 koní a obsahu 1,5 litru s trakčním motorem o výkonu 136 koní s nejvyšším točivým momentem 250 Nm. Kombinovaný výkon hybridního pohonu je skvělých 197 koní. Tato kombinace zajišťuje kultivovanou jízdu při vynikajícím výkonu, kdy lze zrychlení z 0 na 100 km/h umí nové ZS dosáhnout za pouhých 8,7 sekundy.
Maximalizace elektrifikovaného pohonu Hybrid+ přináší výrazné zvýšení jízdního komfortu a snížení hlučnosti.
Vysokonapěťová baterie s kapacitou 1,83 kWh se dobíjí pomocí vysoce účinného 45kW generátoru, a nabízí tedy potenciál výrazné úspory provozních nákladů.
„Nové MG ZS Hybrid+ nabízí výjimečné jízdní vlastnosti a skvělý poměr cena/výkon v kategorii B-SUV, přičemž obsahuje výbavu a technologie usnadňující každodenní provoz. Tento model má zcela nový atraktivní design a kabina je díky novému interiéru mnohem větší a komfortnější. Jsme si jistí, že pro české zákazníky bude zcela nové ZS i díky velmi atraktivnímu financování od 5999 Kč měsíčně stejně zajímavé a dostupné jako jeho úspěšný předchůdce,“ říká Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech.
Má někdo, už zkušenosti z provozem MG ZŠ HYBRID +???