M&D PD6XX GT3: když BMW M6 GT3 nemůže na značky…

Autor: Jan Karlík - 19. 11. 2015


Přemýšlíte nad titulkem? Pojďme si ho tedy nejdříve vysvětlit. Na „civilní verzi BMW M6 série GT3“ se totiž podílela dvojice ladičů. Z názvu tak můžete rozklíčovat společnost M&D exclusive cardesign a pro některé známějšího německého úpravce Prior Design. Pod zběsilou kombinací nálepek a spoilerů však nenajdete BMW M6, jak by se dalo očekávat, ale poněkud civilnější BMW 650i.

Úpravci stejně jako v případě originální verze GT3 zvolili bílý perleťový lak, který dozdobili známou trikolorou BMW M. M&D PD6XX GT3 má rozšířené blatníky s větracími otvory pro přívod vzduchu k brzdám, aerodynamické ploutvičky na novém širokém předním nárazníku s lízátkem, díry v kapotě, rozšířené prahy, mohutný zadní difuzor a celkem decentní křidélko na víku kufru. Za celým bodykitem, který přibližuje běžný model k okruhovému speciálu, stojí firma M&D. Cílem bylo zprostředkovat podobný design, který narozdíl od GT3 speciálu, můžete běžně užívat na silnicích. A to se celkem povedlo.

Pracovalo se také na podvozku, který je v této verzi o 30 mm blíže k asfaltu. Bavorák stojí na originálních 21″ zlatých kolech, které mají lesklé i matné lakování a mamutí rozměr pneumatiky 255/30, respektive 295/25 vzadu. Brzdy s výraznými rudými brzdiči však zůstaly standardní. Jedná o komplexní úpravu, takže svou pozornost si zasloužila také pohonná jednotka. Původních 408 koní (300 kW) a 600 Nm točivého momentu bylo posíleno na výsledných 495 koní (364 kW) a 722 Nm. Za tímto výsledkem stojí nové výfukové potrubí s černě chromovanou koncovkou a úprava softwaru řídící jednotky motoru.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru