Sezóna aut „nahoře bez“, tedy kabrioletů a roadsterů je v plném proudu, a tak se není co divit, že Manhart svou verzi super kabrioletu uvádí právě v těchto dnech. Dostala označení Mercedes-AMG SL 700 R a s větrem ve vlasech umí trhat asfalt. Jediný problém je, že vznikne jen v počtu deseti kusů.
Už samotný Mercedes-AMG SL63 je velmi výkonným autem. Vždyť jeho osmiválec se dvěma turbodmychadly o objemu 4 litrů je naladěn na 577 koní a 800 Nm. Německý úpravce Manhart Performance ovšem není zvyklý troškařit a tak auto naladil na 697 koní a 935 Nm.
Těchto hodnot dosáhl pomocí nových map řídící jednotky z vlastní dílny, ale přenastaven byl i mezichladič a instalován nový vzduchový filtr. Pro zájemce mimo Německo jsou k dispozici také sportovní svody s 600článkovým katalyzátorem. V Německu je tato úprava nezákonná. Výkon je přenášen na všechna čtyři kola pomocí systému 4Matic+, nicméně vzhledem k jeho nárůstu byla upravená standardní 9stupňová převodovka.
Design úpravce nijak neměnil. Ono také není proč, už sama automobilka jej připravila tak, aby auto nejen dobře vypadalo, ale také splňovalo přísné aerodynamické požadavky. Že nejde o sériový kousek tak prozrazují hlavně pro Manhart typické polepy.
Co je ovšem zbrusu nové, jsou kola. Jde o novou sadu litých kol edice Y-spoke o průměru 22 palců. Obuté jsou do pneumatik Hankook Ventus S1 Evo2 o rozměrech 295/30 R22 vpředu a 335/25 R22 vzadu. Úpravce také nabízí nové odpružení, které může být nastaveno přesně dle potřeb a přání zákazníka. Cenu této vpravdě limitované edice ale Manhart zatím neprozradil.