Až 450 % jasu navíc. Nové legální LED žárovky místo halogenových promění noc v den
Nové legální LED náhrady H4/H7: až 450 % jasu, dosvit 240 m, méně oslnění, nižší spotřeba a delší životnost. Jednoduchá výměna 1:1 za halogen.
Nové legální LED náhrady H4/H7: až 450 % jasu, dosvit 240 m, méně oslnění, nižší spotřeba a delší životnost. Jednoduchá výměna 1:1 za halogen.
Chrudimsko plánuje hustší síť úsekových radarů na hlavních i vedlejších trasách. Obce řeší náklady, techniku i spolupráci s městskou policií. Termíny zatím nejsou.
V Rusku přibývá podvodů s benzínem. Mechanici varují před ředěním a poruchami, ceny rostou po útocích na rafinérie. Stát omezuje vývoz, napětí trvá.
Alfa Romeo mění plán. Giulia a Stelvio zůstávají ve výrobě do roku 2027, vrátí se verze Quadrifoglio s V6 a dorazí hybridy. Čistě elektrické nástupce si počkají.
Česko trestá rychlost mírně. Odborníci chtějí vyšší pokuty či valorizaci, politici váhají. Jak si stojíme v Evropě a co říkají čísla o nehodách.
Novinky jsou odůvodňovány cílem zvýšit bezpečnost v silniční dopravě a snížit počet obětí dopravních nehod, jichž bývá na silnicích na území Evropské unie téměř 20 000 ročně.
Od roku 2027 mají emisní povolenky zdražit LPG až o pětinu. Kdo jezdí hodně, může platit přes 5 tisíc ročně navíc. Dopad pocítí i ceny zboží a služeb.
Až 5 tisíc navíc. Emisní povolenky mají zdražit provoz aut na LPG až o pětinu Přečíst celý článek...
V Česku jezdí přes 101 tisíc aut bez pojistky. Od ledna se zvedne denní příspěvek do garančního fondu až o třetinu, přesto škody dál zdražují.
Noví řidiči s trvalým pobytem v ČR budou moci jezdit hned po zapsání do registru řidičů, tedy ještě před tím, než fyzicky do ruky dostanou svůj nově vyrobený řidičský průkaz.
Horse Powertrain od Renaultu a Geely získává nové zakázky v Číně. Chery, Leapmotor i JAC mají zájem o evropské motory a hybridy. Co to znamená pro Omoda?
Nadřízení zaměstnanci určí, kteří jejich podřízení i přesto půjdou standardně do práce. Ostatní budou, dle Kolektivní smlouvy, na 70 % průměrného výdělku doma.
Švýcarsko chce od roku 2030 zdanit elektromobily. Ve hře je poplatek za ujeté kilometry nebo zdanění elektřiny pro nabíjení. Rozhodne referendum.