Nejnovější model britské automobilky Lotus Emira pohání šestiválcový motor s kompresorem. Kvůli přísným předpisům je ale jeho zvuk standardně poměrně decentní. Výrobce výfuků Milltek se to rozhodl změnit. Teď upravený výfuk představuje a auto s ním zní parádně.
Lotus Emira pohání čtyřválec od AMG a šestiválec s kompresorem. Pro čtyřválec výfuk zatím není, ale je prý ve vývoji, ovšem pro šestiválec už výfuk je. Milltek zvuk 3,5litrové kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce zvýraznil, neudělal z něj vulgární nesmysl. Díky konstrukci a funkčnosti dokáže zlepšit i výkon.
A nakonec, protože je vyroben ze speciální nerezové oceli T304L, ušetří i nějakou hmotnost (ušetřil 1 kilogram oproti sériovému a bypass filtru pevných částic ušetřil dalších 1,7 kg). Pokud by vám to přišlo málo, ještě chvíli počkejte, protože Milltek vyvíjí i výfuk z titanu, který by měl ušetřit celkem 6 až 7 kilogramů.
Výfuk má klapky, takže zvuk dokáže měnit. Od hlučnější v nejsportovnějším módu až po docela tichý v tom normálním. Klapky navíc fungují s původním sériovým ovládáním výfuku. Zvuk je o 18 % výraznější, ale stále splňuje normy jízdy na všech britských závodních okruzích.