Úspěšný moderátor Leoš Mareš vlastní Ferrari a Rolls-Royce, ale právě britský vůz ho včera zklamal. Na Instagramu se podělil o video, na kterém motor jeho auta nevydává zrovna zdravý zvuk.
V listopadu 2019 se objevily první fotografie Leoše Mareše s jeho novým vozem. Tehdy si pořídil úplně nový bílý Rolls-Royce Cullinan, se kterým během uplynulých pěti let často a hodně jezdí. Už na podzim roku 2022 se na svém Instagramu pochlubil, že má najeto přes 100 tisíc kilometrů. Nyní, o další téměř dva roky později, bude počítadlo ujetých kilometrů pravděpodobně ukazovat o několik desítek tisíc kilometrů více. Na to reagují i komentující pod příspěvkem. Jeden z nich například píše: „Výrobce nečekal, že se s takovým autem bude normálně jezdit. Leoš je unikát a v podstatě testovací jezdec.“
A to už je pořádná porce kilometrů, při které se mohou začít projevovat různé závady, vznikající buď stářím, nebo únavou materiálu. Motor Marešova bílého Cullinanu začal vydávat neobvyklé zvuky, které rozhodně neodpovídají superjemnému a tichému dvanáctiválcovému motoru, jaký by měl takový luxusní vůz mít.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
V komentářích pod videem se okamžitě objevily různé spekulace o možném problému motoru. Jeden z komentujících píše: „Je to chycený na klice. Takhle klepe většinou ojniční ložisko,“ další dodává: „Osobně si myslím, že nějaká napínací kladka anebo něco podobného… Určitě to chce servis! Ale chlapci v RR už si snad budou vědět rady,“ a podobných komentářů je více, jeden například zmiňuje i možný problém se servisem: „Vidím dvanáctiválec z BMW 760i, slyším zanedbanou údržbu, v intervalu kdy se měl měnit plochý/drážkový řemen a s ním i kladky, v servisu minimálně tu jednu co je slyšet, kladku nevyměnili. Nechápu proč. Možná jste ji stejně platil a jen vám ji účtovali, ale už vám ji nedali.“
Je jasné, že auto bude muset do servisu. Pokud by se jednalo o vážnější problém s motorem, souhlasíme s komentářem, který se také objevil: „Z toho bloku bude hezkej stolek.“ Kdy by doma v obýváku nechtěl mít konferenční stolek z bloku vidlicového dvanáctiválce?
S motorem nic nebylo..byl to klima kompresor
Oprava pouze 150k🙂
Leos se vam tady vsem smeje tupci.
To máš za toho Bartoše. Na dálku ti digitálně upravil čip motoru a zadal program Rachtadlo.
Ještě že má v rezervě toho Tráboše,jak s ním onehdá jezdil kvůli nějaké sázce. Prý mu přirostlo k srdci a bude s ním jezdit i dál :D
RR je předražený srac už není co byl .Lepší koupit Ferrari Purosague to je kára pane Mareš jen přemýšlet a nakupovat skořápky od BMW
obcas to chce vymenit olej no
100000+ bez vymeny a jeto
Haha
Tak to bude drahý,sakra!
Za našich mladých let se říkalo : Podívat se pod kapotu RR je hřích. A dnes
je vidět kam to jde—
„Nemažete, klepe to“😃
Přeji Vám Leoši ,aby ten Váš RR byl brzy opravený !!!
To jsou válce po výbrusu
Dvanáctiválec v mém elektromobilu mě nikdy nezklamal.
Až najede 120, už nepojede. Klid))
Ale tady je řeč o autech..
Rolls je uz mnoho let nemecka predrazena bida od BMWerglu.
Tyhle Rollsy jsou umělecká díla!