Úpravce Lumma Design není jedním z těch decentních, ba právě naopak. Jeho úpravy bývají hodně divoké a v případě nové generace off-roadu Land Rover Defender tomu není jinak. Představujeme vám Lumma CLR LD.

Nový Land Rover Defender je sice úplně jiný, než ten předchozí, ale podle automobilky je to off-road pro třetí tisíciletí. Na rozdíl od Mercedes-Benzu v případě třídy G se totiž Land Rover nedržel původního receptu a postavil zbrusu nové a moderní auto. A tuning, který mu dodali v Lumma Design, to jen potvrzuje.

Přečtěte si také:  1000koňový Hennessey Maximus s kňourajícím kompresorem dovádí v poušti

Na auto putovaly nové nástavce blatníků, který ho rozšířil o 40 mm vpředu i vzadu, nová je také maska chladiče, přední spoiler, ale i nástavce na kapotu. Vše může být z odhaleného, jen bezbarvým lakem zalakovaného karbonu.

Zvýšený je i podvozek. Kit přidal dalších 30 milimetrů k výchozí světlé výšce. Do podběhů se i díky tomu mohou nastěhovat větší kola, která mohou mít průměr od 19 až do 23 palců. Aby nebyla kola zalezlá, v nabídce jsou i rozšiřující podložky.

Změny jsou také v interiéru, ačkoliv si je neprohlédneme na fotkách. Tuner dodá například sadu nášlapů pedálů z ušlechtilé oceli, koberečky s designem ‚Lumma Design‘, ale také je schopen třeba celý interiér přečalounit do kůže.

Přečtěte si také:  Hofele upravil Mercedes-Benz GLE. Vypadá jako kombinace Maybachu a AMG

Na pohonném ústrojí žádné úpravy nejsou. Motor zůstal sériový, jen se mu lépe oddechuje díky novému výfuku se čtveřicí koncovek v zadním nárazníku.