Letošní Vánoce budou tak trochu jiné. O Silvestru ani nemluvě. O návštěvě restaurace nebo kina si můžeme nechat zdá, o návštěvě známých a kamarádů také, a aby toho nebylo málo, jediné, co můžeme, je tlačit se v nacpaném obchodním domě nebo sedět doma. Nic moc vyhlídky, což si uvědomuje třeba i Lamborghini, které právě na toto téma natočilo dojemnou vánoční reklamu.
Hlavními aktéry jsou starší manželé, kteří, stejně, jako my všichni, sedí sami doma. Pán hraje šachy sám se sebou, protože se svým synem se nemůže vídat. První část vánočního videa je spíše depresivní, ale celkem realisticky ukazující současné rozpoložení většiny lidí.
Pak ale zazvoní domovní zvonek a kurýr přinese dárek. Brýle na virtuální realitu, ve kterých je nahraná jízda po (nejspíš) italském prosluněném venkově. Na samotném konci té jízdy se ukáže mladý muž, který se usmívá. K brýlím je připojený lístek se slovy: „Ahoj tati. Naše vášeň je silnější než vzdálenost. Miluju tě, Matt.“
Jak říkáme, je to divná doba. Nezbývá nám než doufat, že vášeň, nejen pro auta, je silnější u nás všech. Budeme potřebovat pevné nervy.