Také jste si všimli toho, že posledních několik let je to, co se reklam na auta týče, podobné, jako s nabídkou barev jednotlivých automobilek. Říkáme tomu 50 odstínů šedi, tedy nuda, nic nápaditého a ve stylu hlavně nikoho nenaštvat a neurazit. I přesto, a to je hodně absurdní, se čas od času automobilky potýkají se zákazy svých reklam. Naposledy to byla Audi a její holčička stojící u auta s banánem v ruce, a letos také Volkswagen, jehož reklama sice podle nás byla nezávadná a také ne moc zábavná, ale přesto byla zakázána.
Vlastně se ale není co divit tomu, že automobilky se s reklamami drží při zemi. Spojení „negativní reklama je také reklama“ u nich moc nefunguje a tak se prostě jen snaží maximálně předejít jakýmkoliv problémům. Jenže dnes je problém už asi vše. Přesto se našla značka, která se rozhodla, že půjde proti proudu a prostě ukáže, že její auta jsou pro ty, kteří chtějí řídit, mají auta rádi a umí si je užít.
Tou značkou je BMW, které pustilo do světa krátký spot plný driftů, kouře od pneumatik a vysmátého řidiče, který zrovna dodělal autoškolu. To je mimochodem podle statistik jeden z nejnebezpečnějších druhů řidičů.
https://www.facebook.com/BMW.Ceska.Republika/videos/297801141304542/
Nejde tak úplně o reklamu na jeden konkrétní model, ačkoliv si ve spotu můžeme prohlédnout novou generaci BMW řady 4. Jde o filozofii BMW, ke které se značka už hezkou řádku let hlásí. Tedy o to, že dělá auta pro řidiče a s tím správným volantem v ruce může být dobrým řidičem každý.
Spot je o mladém muži, který si dělá řidičák. Je ale dost nervózní a tak jeho závěrečné parkování není zrovna povedené. Přesto ale zkoušku nakonec udělá a to je ta chvíle, kdy dostane příležitost se seznámit s novou čtyřkou. A jako zázrakem mladý řidič zvládne drifty, pálit pneumatiky a dělat parádní donuty. Takto nějak má vypadat reklama na auta! :)