Manhart Performance rozhodně není neznámým úpravcem, ačkoliv se specializuje spíše na jiné německé značky než na Porsche. I s těmito stuttgartskými modely to ale umí velmi dobře. Důkazem budiž úprava Porsche 911 Turbo, které nyní (minimálně svým výkonem) atakuje to nejlepší v nabídce Porsche.

Když Porsche 911 Turbo vyjede z továrny, je vybaveno 3,8litrovým řadovým šestiválcovým motorem, který má i díky dvojitému přeplňování výkon 397 kW/540 koní a točivý moment 710 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h je i díky pohonu všech kol otázkou pouhých rovných tří sekund. Slušná práce, co říkáte? Jenže některým to nestačí…

A pro ty jsou tu Manhart Performance. Ti jim mohou kvůli lepšímu odvodu spalin vyměnit výfukové potrubí a přeprogramovat řídící jednotku. A výsledek? Působivý. Výkon motoru se totiž zvýší na rovných 500 kW, respektive 680 koní a maximum točivého momentu se změní na 870 Nm. A to je “jen” o 20 koní a 120 Nm méně než má vrcholné Porsche 911 GT2 RS.

I přesto, že má 911 Turbo sériově pohon všech kol a GT2 RS nikoliv, stále bude GT2 RS ve sprintu z 0 na 100 km/h rychlejší (2,8 sekundy!!!). Z původních 0,2 sekundy se ale po úpravě náskok sníží na pouhou nepostřehnutelnou jednu desetinu. Upravené turbo pojede rychleji, maximální rychlost se zvedne na 319 km/h, což je ale také méně, než má zmiňovaný sok (340 km/h).

Manhart přidal 911 Turbo i několik designových změn. Hlavně jsou to jeho typické poznávací polepy, ale k tomu také nové spoilery, nová kola Techart Formula IV s průměrem 21 palců a 30mm snížené sportovní pružiny.