Když se zmíní BMW M3 nebo BMW M4, většina z nás si jako první vybaví nejnovější generaci s těmi velkými ledvinkami. Vypadá to ale, že si všichni postupně zvykáme, protože zmínek a vtipů na ledvinky je stále méně. Teď se ale vrátíme trošku v čase, protože si ukážeme tuningový počin německé firmy, který je určený pro předchozí generace těchto dvou modelů. Kromě těch nabízí firma Infinitas úpravu také pro BMW M2 Competition a M2 CS.
Němečtí Infinitas, kteří sídlí ve městě Gachenbach, nejsou u nás moc známí, ale svou práci umí velmi dobře. Projekt založený na BMW M3 G80 a M4 G82 se jmenuje Hybrid Charger a jeho hlavním cílem je zvýšit výkon motoru S55B30, tedy jednotky, která pohání výše zmíněné modely. Funguje to tak, že úpravce před turbodmychadla motoru nainstaloval nově vyvinutý kompresor, který vzduch jdoucí k turbodmychadlům „předztlačí“, což znamená vyšší plnicí tlak, snížení zpoždění nástupu turba a také rychlejší reakci na sešlápnutí plynového pedálu a rychlejší odezvu motoru. K tomu je samozřejmě potřeba upravit řídící jednotku motoru a několik dalších technických detailů.
Úpravce má v plánu uvést na trh několik verzí zvýšení výkonu, zatím je ale k dispozici jen jedna. Ta zvyšuje výkon modelů M2 Competition, M2 CS, M3 a M4 na rovných 600 koní a točivý moment na 800 Nm. Za takový upgrade si úpravce řekne 6998 eur za materiál (necelých 180 000 Kč) a 2112 eur za práci (54 000 Kč).
V nejbližší době ale specialisté z Infinitas plánují další verze této úpravy. Jak sami říkají, toto je jen začátek. Pokračování pak bude v nabídce jako kit s označením SK2, který výkon vyšroubuje na 700 koní a točivý moment na 900 Nm. Kit SK2CS pak na 800 koní a 900 Nm, SK3 na 900 koní a 1000 Nm a vrcholem nabídky bude úprava s označením SK3RR, která bude znamenat výkon 1000 koní a točivý moment 1100 Nm. Ceny těchto balíčků zatím nebyly stanoveny.