Úpravy superaut dnes nikoho nevzruší, nechávají nás chladnými. To úpravy klasických aut stále vzbuzují vášně. A co když se obě tyto skupiny automobilů propojí jako v případě tohoto sníženého Ferrari F355 GTS?

Tohle červené Ferrari vlastní Japonec Tatsuya Yokoyama. Japonci jsou obecně velcí blázni do tuningu a úprav automobilů a je jim vlastně jedno, co upravují. Mohou to být legendární americké “muscle cars”, ale klidně i elektromobil Nissan Leaf nebo opravdový původní závoďák, který nyní může na silnice. Tentokrát ale jako základ posloužilo dnes už klasické červené Ferrari.

Jeho úpravu má na svědomí Kazuki Ohashi prostřednictvím své společnosti Madlane Ltd. Ten – jak dokládá jeho instagramový účet – má s podobnými stavbami bohaté zkušenosti. “Jeho” auta ale musejí být stále funkční, nejen pouhé showcary, s nimiž se jezdí jen po hladké ploše parkoviště. Základem jsou tedy kromě větších a exkluzivních kol zpravidla také výškově nastavitelné vzduchové podvozky.

Nejinak je tomu i v případě této červené placky, která je navíc velmi exkluzivní. Ferrari F355 bylo vyráběno mezi lety 1994 a 1999. Celkem bylo vyrobeno více než 11 200 vozů, ale verzí GTS bylo jen 2577. Auto dostalo vzduchový podvozek, který musel být přizpůsoben přímo na míru tomuto autu, a na zakázku vyrobená kola. Jako základ pro ně posloužila kola BBS CH, která dodala středy.

V interiéru se toho také mnoho nezměnilo. Jsou tu nová, raritní sedadla Recaro A8, sportovní volant Momo a ovladač vzduchového podvozku Air Lift 3H.

Žádné výrazné změny se neodehrály ani pod kapotou. Tady je 3,5litrový vidlicový osmiválec s pětiventilovou technikou. Dostal ale nový výfuk Kreissig. To aby se mu lépe dýchalo…