ferrari f355 gts tuning

Japonec upravil své Ferrari F355 GTS. Břichem leží téměř na zemi

Autor: Pavel Srp - 21. 2. 2019


Úpravy superaut dnes nikoho nevzruší, nechávají nás chladnými. To úpravy klasických aut stále vzbuzují vášně. A co když se obě tyto skupiny automobilů propojí jako v případě tohoto sníženého Ferrari F355 GTS?

Tohle červené Ferrari vlastní Japonec Tatsuya Yokoyama. Japonci jsou obecně velcí blázni do tuningu a úprav automobilů a je jim vlastně jedno, co upravují. Mohou to být legendární americké „muscle cars“, ale klidně i elektromobil Nissan Leaf nebo opravdový původní závoďák, který nyní může na silnice. Tentokrát ale jako základ posloužilo dnes už klasické červené Ferrari.

https://www.instagram.com/p/BsevMVagoeI/

Jeho úpravu má na svědomí Kazuki Ohashi prostřednictvím své společnosti Madlane Ltd. Ten – jak dokládá jeho instagramový účet – má s podobnými stavbami bohaté zkušenosti. „Jeho“ auta ale musejí být stále funkční, nejen pouhé showcary, s nimiž se jezdí jen po hladké ploše parkoviště. Základem jsou tedy kromě větších a exkluzivních kol zpravidla také výškově nastavitelné vzduchové podvozky.

Nejinak je tomu i v případě této červené placky, která je navíc velmi exkluzivní. Ferrari F355 bylo vyráběno mezi lety 1994 a 1999. Celkem bylo vyrobeno více než 11 200 vozů, ale verzí GTS bylo jen 2577. Auto dostalo vzduchový podvozek, který musel být přizpůsoben přímo na míru tomuto autu, a na zakázku vyrobená kola. Jako základ pro ně posloužila kola BBS CH, která dodala středy.

https://www.instagram.com/p/Bs3K3hKgH5O/

V interiéru se toho také mnoho nezměnilo. Jsou tu nová, raritní sedadla Recaro A8, sportovní volant Momo a ovladač vzduchového podvozku Air Lift 3H.

Žádné výrazné změny se neodehrály ani pod kapotou. Tady je 3,5litrový vidlicový osmiválec s pětiventilovou technikou. Dostal ale nový výfuk Kreissig. To aby se mu lépe dýchalo…

https://www.instagram.com/p/BtxhgEZgk32/


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru