Úpravy superaut dnes nikoho nevzruší, nechávají nás chladnými. To úpravy klasických aut stále vzbuzují vášně. A co když se obě tyto skupiny automobilů propojí jako v případě tohoto sníženého Ferrari F355 GTS?
Tohle červené Ferrari vlastní Japonec Tatsuya Yokoyama. Japonci jsou obecně velcí blázni do tuningu a úprav automobilů a je jim vlastně jedno, co upravují. Mohou to být legendární americké „muscle cars“, ale klidně i elektromobil Nissan Leaf nebo opravdový původní závoďák, který nyní může na silnice. Tentokrát ale jako základ posloužilo dnes už klasické červené Ferrari.
https://www.instagram.com/p/BsevMVagoeI/
Jeho úpravu má na svědomí Kazuki Ohashi prostřednictvím své společnosti Madlane Ltd. Ten – jak dokládá jeho instagramový účet – má s podobnými stavbami bohaté zkušenosti. „Jeho“ auta ale musejí být stále funkční, nejen pouhé showcary, s nimiž se jezdí jen po hladké ploše parkoviště. Základem jsou tedy kromě větších a exkluzivních kol zpravidla také výškově nastavitelné vzduchové podvozky.
Nejinak je tomu i v případě této červené placky, která je navíc velmi exkluzivní. Ferrari F355 bylo vyráběno mezi lety 1994 a 1999. Celkem bylo vyrobeno více než 11 200 vozů, ale verzí GTS bylo jen 2577. Auto dostalo vzduchový podvozek, který musel být přizpůsoben přímo na míru tomuto autu, a na zakázku vyrobená kola. Jako základ pro ně posloužila kola BBS CH, která dodala středy.
https://www.instagram.com/p/Bs3K3hKgH5O/
V interiéru se toho také mnoho nezměnilo. Jsou tu nová, raritní sedadla Recaro A8, sportovní volant Momo a ovladač vzduchového podvozku Air Lift 3H.
Žádné výrazné změny se neodehrály ani pod kapotou. Tady je 3,5litrový vidlicový osmiválec s pětiventilovou technikou. Dostal ale nový výfuk Kreissig. To aby se mu lépe dýchalo…
https://www.instagram.com/p/BtxhgEZgk32/