Z tria Richard Hammond, James May a Jeremy Clarkson je to právě Hammond, který je známý pro své nehody. Ostatně, i on sám to přiznává a často si z toho dělá legraci. Ovšem v nejnovějším dílů The Grand Tour, který má podtitul „A Scandi Flick“, to byl May, který měl poměrně těžkou nehodu. On skončil v nemocnici a jeho auto na odpis. Ačkoliv, jak v novém videu přiznal, auto je stále pojízdné. I když jen trochu.
Všechna auta, tedy nabourané Mitsubishi Lancer Evo, Subaru Impreza WRX STI a Audi RS4, jsou zpět ve Velké Británii, stejně, jako protagonisté pořadu. A tak přišel ten správný čas probrat, co se vlastně stalo. Zatímco Clarkson zůstal zavřený v kufru své Audi, pohovořil May a Hammond jak o samotných autech, tak o nehodě.
Ohledně aut se shodli, že jsou skvělá a svým způsobem překvapivá. Nemusíte být prý fanoušky ani jednoho z aut, ale po usazení za volant a první projížďce se prostě vždy dostaví „wow efekt“. Mitsubishi je prý víc digitální, ovšem Subaru syrově analogové. Taková auta dnešní mladá generace už ani nezná.
S humorem sobě vlastním pak oba novináři řešili onu dopravní nehodu. Padla řada vtipů týkající se toho, že hlavním aktérem nehod bývá zpravila Hammond. May přiznal, že si jeho titul na chvíli vypůjčil, ale nadšený z toho není. Auto je podle něj sice na odpis, ale fakticky ještě pojízdné. May pak byl převezen do nemocnice, ale sám přiznal, že jen pro jistotu. Nic vážného mu prý nebylo.
May pak vysvětlil, že fakticky udělal dokonalý a velmi detailní novinářský test. Připomněl, že závodní auta přece při soutěžích pořád bourají. A on tak dokázal, že Lancer Evo VIII je tak dobré, že i takovou nehodu vydrží. Zdůraznil, že tak důkladný test neudělal ani Hammond a ani Clarkson. Připomněl pak, že si je vědom toho, že brzdil o sekundu později, než měl. Když se ho pak Hammond ptal, proč, tak přiznal, že vlastně neví. Jakkoliv prý nikdy nijak extrémně nesoutěží, v tomto případě prostě chtěl vyhrát. V té jediné sekundě se prý pak snažil netrefit kameramana a Jeremyho. Což se mu naštěstí povedlo.