Hyundai Motor miluje sport a již dlouho podporuje zapřisáhlé fanoušky po celém světě. Nyní se Hyundai rozhodl pro další marketingovou aktivitu zaměřenou na sport a stal se oficiálním automobilovým sponzorem Národní Fotbalové Ligy. NFL oplývá největší a nejzanícenější fanouškovskou základnou ve Spojených státech a Hyundai již brzy propojí vášeň těchto sportovních nadšenců s tou, kterou majitelé vozů Hyundai mají pro svá vozidla.
„My v Hyundai jsme velcí fotbaloví fanoušci a máme za to, že není lepší místo, kde bychom mohli oslovit spotřebitele, zvýšit povědomí o značce a vyprávět příběh značky Hyundai,“ řekl Dave Zuchowski, prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor America. „Nemůžeme se dočkat, až budeme moci ukázat 188 milionům fanoušků NFL skvělý design, pokročilé technologie, dynamický výkon a řadu bezpečnostních prvků, které jsou součástí přístupu značky Hyundai. NFL a Hyundai také sdílejí závazek pomoci komunitám v lokalitách, kde podnikáme, což je další důležitý aspekt našeho sponzoringu. „
Jako součást nového partnerství bude mít Hyundai možnost využít ochranných známek NFL napříč různými marketingovými kanály, včetně obsahu a reklamních a propagačních materiálů. NFL se stala celoroční sportovní záležitostí a Hyundai bude mít možnost podílet se na událostech jako je Super Bowl, NFL Combine, NFL Draft, NFL výkop a NFL play-off, které patří mezi ty největší události v roce. Hyundai také poskytne propagační vozy na Super Bowl a další akce v průběhu celého roku.
„Jsme rádi, že můžeme přivítat Hyundai do naší rodiny sponzorů,“ řekl Renie Anderson, viceprezident sponzoringu NFL. „Oceňujeme, s jakým nadšením se společnost vrhla do naší společné snahy oslovit fanoušky pomocí inovačních programů během naší sezóny a do pomoci s našimi hlavními akcemi v průběhu celého roku.“
Stejně jako fanoušci NFL ze všech koutů světa bude i Hyundai oslavovat začátek nové sezóny, a to tak, že se bude významně podílet na aktivitách NFL během slavnostního výkopu, který je naplánován na 10. září.