Vlajková loď automobilky Hyundai, model Genesis, má v České republice v nabídce pouze jedinou verzi s jedinou motorizací, kterou je benzínový motor V6 o objemu 3,8 litru (spojený s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Na jiných (neevropských) trzích však pod kapotou může být i mnohem větší motor V8 o objemu 5,0 litru. I to by se však v nové generaci v letech 2017-2018 mělo změnit. Z nabídky by měl zmizet a nahradit by ho měl nový motor V6 twin-turbo.
Downsizing vládne světu a nevyhne se ani Asii či Americe. Nový dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor by měl mít podobný výkon jako atmosférický vidlicový osmiválec (287 kW/390 koní), znatelně vyšší však bude točivý moment (V8: 451 Nm). Nový šestiválec by měl být také mnohem lehčí než osmiválec a nižší by měla být také jeho emise a spotřeba paliva – ostatně to je vlastně důvod této změny.
Jisté také je, že i původní motor 3,8 V6 bude nahrazen menším. Počet válců i vidlicové uspořádání zůstane, ubyde však půl litru objemu, naopak přibydou dvě malá turbodmychadla. Tento motor by se měl objevit v nové generaci Hyundai Genesis i Genesis Coupé (ten se v ČR bohužel už neprodává), měl by mít výkon 365 koní a točivý moment 514 Nm. Možnost spojení motoru s pohonem všech kol HTRAC i s osmistupňovou automatickou převodovkou je samozřejmostí.