Sportovní oddělení automobilky Hyundai to rozjelo ve velkém. Modely Hyundai N nejen velmi dobře fungují, ale jsou také oblíbené. Kromě vylepšených standardních modelů ale chystalo i další model, vlastní. Mělo jít o čistě sportovní model s motorem uprostřed. Vývoj byl ale zastaven.
Když Hyundai v roce 2017 představil model i30 N, způsobilo to docela velký rozruch. Ještě větší rozruch pak způsobily recenze novinářů i zákazníků. Už první model automobilky se totiž opravdu povedl. Měl to být ale jen začátek, protože běžel i vývoj projektu „The Chairman’s Car“ (v překladu „Předsedův vůz“), který měl být samostatným sportovním modelem s uprostřed uloženým motorem, tedy podobně jako například v případě Porsche Cayman anebo Alpine A110.
Tento sportovní vůz měl mít karbonový základ s hybridním pohonným ústrojím. Auto mělo být připraveno i pro pozdější zástavbu vodíkového pohonu, s nímž má Hyundai už také docela dost zkušeností z modelů NEXO.
Byl to vysněný projekt tehdejšího šéfa divize Hyundai N, kterým byl Albert Biermann. Ten do korejské značky přišel z BMW M a už tam po sportovním model s motorem uprostřed toužil. Zatímco v BMW se projekt přeměnil do BMW i8, v Hyundai vývoj nakonec stoplo vedení koncernu Hyundai Motor Group. Důvodem měl být fakt, že cena auta by se vyšplhala nad 150 tisíc dolarů (což je v přepočtu kolem tři a tři čtvrtě milionu korun), což už je podle nich přespříliš. Biermann to řekl v rozhovoru pro Top Gear.
Hyundai N nakonec představil další modely N na základech standardních modelů, v Evropě můžeme kupovat Hyundai i20 N, Hyundai i30 N, Hyundai i30 Fastback N a Hyundai Kona N. Korejský výrobce přesto speciální sportovní modely chystá. Před nedávnem představil dva koncepty RN22e a Vision N 74, z nichž by sériové modely měly v blízké budoucnosti vzniknout.