Když se řekne úprava Audi TT, většinou se jako první vybaví německý úpravce ABT Sportsline. Tentokrát ale sáhneme do jiného šuplíku a představíme vám úpravu od HG Motorsport, kteří nám zatím předváděli jen svou variantu na Volkswagenů Golf GTI nebo Eos.
A jak už to u nich bývá, žádné zběsilosti se pod kapotou nestaly. Sériový dvoulitrový turbobenzín prošel montáží většího mezichladiče, montáží karbonového sání, jiného výfuku a naladěním řídící jednotky. Ve výsledku se výkon zvedl z původních 228 kW/310 koní a 380 Nm na 247 kW/336 koní a točivý moment 427 Nm. HG Motorsport se zatím se zrychlením z 0 na 100 km/ nepochlubili, ale je jasné, že mezi dvěma semafory s touhle kráskou budete patřit k těm rychlejším.
Design je vždy věcí subjektivního názoru a pohledu, ale myslím, že tohle se docela povedlo. Polepy nám trochu připomínají Audi RS6 Jona Olssona, ale TTčku sluší. O výfukový systém, jehož čtveřice koncovek nenápadně vykukuje ze zadního difusoru, se postarala firma EGO-X, o 20 palcová kola ze série FS-Line zase Schmidt, a o pneumatiky s označením S1 Evo společnost Hankook. A zapomenout nesmíme ani na nový, sportovněji stavěný podvozek od KW Varianta 2.