Genesis, luxusní a zjevně i sportovněji laděná divize značky Hyundai, se rozhodla, že s novým modelem G70 zkusí absolvovat známé filmové honičky, natočí je a následně také přidá podrobný rozbor toho, jak se vlastně takto nebezpečné kaskadérské kousky natáčí.

Celkem zajímavý projekt, který nás vezme do zákulisí nebezpečných automobilových kousků a který ukáže, že ne vždy je vše tak, jak se zdá. Proto, aby nám Genesis mohl tohle všechno ukázat, spojil síly s partou, která si říká Donut Media, která jim pomohla natočit a vysvětlit všechny zákulisní praktiky. Ovšem těmi nejdůležitějšími osobami v celém tomto projektu, jsou jednoznačně řidiči. Všichni, kteří se ve videu ukáží, jsou velmi dobří, ale přesto je mezi nimi jeden, který si vzal na starost všechny ty náročné řidičské kousky. A tím je Tanner Foust, 46letý profesionální jezdec, drifter a závodník, který exceluje v každém autě, do kterého sedne, včetně rallye speciálů. Mimochodem, tenhle chlapík báječně zkrotil i jediný Volkswagen Passat s pohonem zadních kol na světě!

A Genesis G70 mu zjevně sedl do ruky také moc dobře, protože třeba repliku honičky z filmu Baby Driver zvládl více než dobře. A jistě to nebylo snadné, protože kromě něj se na place pohybovali další tři řidiči, přičemž jeden z nich musel řídit drahý vůz s kamerovou plošinou, který vyjde na minimálně půl milionu dolarů. Tady prostě nebyl prostor pro nějaký přešlap.

Automobilce Hyundai se společně s partnery povedlo zrealizovat velmi zajímavý projekt, který ukazuje G70 ve zcela novém světle. Mimochodem, nezní vůbec špatně. Co myslíte?

A ještě malé představení Genesisu G70. Jde o model, u kterého je zatím otázka, jestli se ho na evropském trhu dočkáme. Zatím cílí hlavně na ten americký. A i proto je velmi zajímavé, že ho automobilka na trh vypustila jak s automatem, tak s manuální převodovkou! To v Americe není zrovna častá volba řidičů, ale podle značky jsou prodeje verze s manuálem přesně takové, jaké si předsevzala. Těžko ovšem říct, co si pod tím představit. Kromě dvou verzí převodovky je G70 k dostání také s dvojicí pohonných jednotek. Obě jsou benzinové, v jednom případě jde o přeplňovaný čtyřválec o objemu 2 litry s výkonem 252 koní a točivým momentem 352 Nm. Druhá verze je šestiválcová o objemu 3,3 litru, jejíž výkon je 370 koní.