Nová generace BMW M2 je stále ve vývoji, zatím nám mnichovský výrobce ukázal jen sedan M235i xDrive. G-Power ale přesto na „staré“ BMW M2 nezanevřel a představil novinky.
BMW M2 už je sice poměrně vousatý model, ale stále jde o jedno z nejlépe jezdících sportovních modelů BMW. Jeho kompaktní rozměry a nízká hmotnost jsou ve spojení s výkonným motorem, pohonem zadních kol a skvělou ovladatelností s mechanickou odezvou skvěle namíchaným mixem.
Přesto to pro některé nemusí být výkonu dostatek, takže místo BMW M2 Competition (302 kW/410 koní a 550 Nm) sáhnou po BMW M2 CS.To má v sérii výkon 331 kW/450 koní a točivý moment 550 Nm. A pokud ani to není dost, mohou vyrazit k G-Power.
Tam v rámci úpravy Stage 1 dostanou 368 kW/500 koní a 650 Nm, tedy o 50 koní a 100 Nm více a jsou to skoro stejné hodnoty, které mají nová BMW M3 a M4 ve verzi Competition (375 kW/510 koní a 650 Nm).
Je tu ale také Stage 2, která přidává další výkon. Výsledkem pak je už 397 kW/540 koní a 680 Nm. Kromě úpravy řídící jednotky jako u Stage 1, přidává tuner také nerezový výfukový systém.
A pokud by vám nestačilo ani to, sáhnout může po Stage 3. Ta si opět bere základ v předchozí úpravě, ale k tomu tuner vymění také výfukové svody, výsledkem čehož je dokonce 419 kW/570 koní a 720 Nm.
Pořád málo? I na to je tu řešení. Stage 4 vymění vstřikovače paliva a turbodmychadla, díky čemuž se hodnoty dostanou až na dechberoucích 485 kW/660 koní a 800 Nm. Z třílitrového šestiválce! To je víc, než kolik nabídne nejnovější BMW M5 CS s 4,4litrovým osmiválcem.
G-Power vyměnil také kola. Namísto sériových disků nainstaloval svoje disky s označením Hurricane RR. Ty jsou kované a mají rozměry 9×20 palců vpředu a 10.5×20 palců vzadu, přičemž obouvají pneumatiky 245/30 R20, respektive 265/30 R20.