Ferrari je jedna z mála značek, která jede „sama za sebe“. Výrobce z Maranella se ale teď spojí – co do vývoje – s další značkou, která pochází z Jižní Koreje. Důvodem má být vyšší kvalita výrobků italského výrobce sportovních automobilů.
Dnešní automobilový svět se mění rychleji než kdy dříve. Ve velkém nastupuje elektromobilita a digitalizace a týká se to i takových značek, jakými jsou třeba právě Ferrari. Přestože automobilka už nějaké elektrifikované modely v nabídce má, tak v digitalizaci má ještě, zdá se, stále mezery. I proto se spojuje s jihokorejským gigantem v oblastí spotřební elektroniky. S digitalizací jejích modelů bude pomáhat společnost Samsung, respektive její divize Samsung Display.
Důvod? Ferrari se právě díky tomu, že v Samsungu mají s displeji a podobnými technologiemi velké zkušenosti, může svůj vývoj zaměřit právě hlavně na elektromobilitu. A to i přestože se spalovacích motorů jen tak vzdát nehodlá. Samsung pro Ferrari vyvine zcela nové OLED displeje a s nimi související palubní elektroniku.