Brabus-Fostla-Mercedes-AMG-GT-63-1

Supersporty jsou pekelně rychlé, disponují vysokými výkony a zrychlení z klidu na 100 km/h zvládnou za doslova pár sekund. Jenomže jsou také tak trošku nepohodlné a i kvůli aerodynamice tak nízké, že cesta městem je s nimi za trest. Naštěstí je tu třeba Mercedes-AMG GT 63 S 4dveřové kupé, který už z výroby šlape supersportům na paty, a na nějaké nepohodlí s ním zapomenete. Jenomže pro řadu řidičů toužících po rychlosti je i čtyřdveřové AMG GT 63 S málo. A právě pro ty je tu Brabus, který spojil síly s tuningovou firmou Fostla, aby společně stvořily monstrum.

Přečtěte si také:  Brabus Rocket 900 je upravený Mercedes-AMG GT 63 S 4dveřové kupé. Vznikne pouze 10 kusů

Brabus si připravil část změny designu a hlavně techniku. Pomocí tuningového balíčku s názvem Brabus PowerXtra B40S-800 vyšrouboval výkon 4litrového přeplňovaného osmiválce na 800 koní a točivý moment na rovných 1000 Nm. To umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 2,9 sekundy, přičemž maximální rychlost se zastaví na hodnotě 315 km/h. No uznejte sami, tohle už leckterého majitele supersportu pořádně potrápí.

AMG GT pak prošlo několika designovými změnami. Nové jsou přední i zadní nárazníky, samozřejmě také zadní difuzor nebo kola. Ta jsou také z dílny Brabus a nesou označení Brabus Monoblock Z. Vpředu mají rozměr 10,5×21 palců a vzadu 12×22 palců. Vpředu obouvají pneumatiky Pirelli P Zero 275/35 R21 a vzadu 335/25 R22. Brabus pak prozradil, že posílil i brzdy, ostatně, těch 800 koní už potřebuje pořádnou brzdnou sílu. V interiéru je zajímavým detailem stropnice osazená LEDkami podobně, jako to má Rolls-Royce.

Přečtěte si také:  Mercedes‑AMG GT 63 S E PERFORMANCE: plug-in hybrid s 843 koňmi, 1400 Nm. Elektromotor kombinuje s V8

Nakonec dostal auto do dílny ještě úpravce Fostla, který se postaral o leskle zelený polep karoserie. Barva má označení Badlands Green a doplňuje jí řada černých, karbonových a měděných doplňků.

Přidat komentář