Když máte opravdu exkluzivní produkt, je také potřeba ho exkluzivně propagovat. I když to vypadá, že v dnešní době prodává především nahota a sex, jsou stále společnosti, které jsou si moc dobře vědomé svých kvalit a jedinečnosti. Drží se tak daleko od polonahých slečen a vyzývavých sloganů a raději volí propagaci stylem luxus a jedinečnost. Mezi ty se rozhodně řadí i slavný výrobce skvělého šampaňského Dom Pérignon, který si pro prapagaci svého lahodného moku vybral neméně exkluzivní Aston Martin Rapide S.
Pro své nejdůležitější klienty si Dom Pérignon vybral takovou roadshow po celé Itálii a ve vybraných barech a restauracích bude své produkty představovat pomocí vozu Aston Martin od jedonoho z milánských prodejců. Do auta nechala firma zabudovat kufr, který vypadá jako z nějakého starého filmu. Uvnitř jsou tři láhve šumivého vína z roku 1998, dvě sklenice z křišťálu a nechybí ani speciální otvíráky na víno. Ale není to jen výhodná reklama pro výrobce šampaňského. Aston Martin Milano, který si je dobře vědom toho, jací lidé si jeho vozy kupují, se rozhodl, že po skončení této akce bude podobný set nabízet do svých vozů v rámci volitelného příslušenství. Zákazník si tak může připlatit třeba za lepší lak, kit z uhlíkových vláken a pár lahví bublinek. :) Přesně ve stylu Jamese Bonda!