Dacia Jogger už při svém ohlášení vyvolala velké emoce. Od automobilky to byl totiž odvážný krok, vždyť rodinně zaměřená MPV dnes takřka nikdo nenabízí. Dacii se ale tento krok vyplatil a Jogger zákazníky hodně zajímá. A zajímal i španělskou redakci km77.com, která si jej vzala do parády. Respektive do losího testu a slalomu. Tak, jak to dělá se všemi novými auty. Ale v losím testu si Jogger zase tak dobře nevedl.
Nutno říct, že je potřeba přihlédnout jak k ceně auta, tak také k jeho těžišti. A protože losí test simuluje nenadálý vyhýbací manévr, je pro něj právě nízko umístěné těžiště důležité. Jenomže to Jogger nemá. A čím byla nájezdová rychlost do manévru vyšší, tím větší problémy auto mělo.
V jednu chvíli dokonce kvůli příliš vysoké rychlosti (cca 80 km/h) auto vůbec nebylo schopno zatočit. Podle testovacího jezdce to sice z videa může vypadat, že řidič zapomněl otočit volantem, ale ve skutečnosti to byla reakce auta. Podle něj je navíc Jogger extrémně nedotáčivý, je prý skoro nemožné auto v takové situaci nasměrovat tam, kam chce řidič.
Stěžoval si i na ESP, které podle něj funguje nelogicky a špatně. A když už se aktivuje, je pozdě. Losí test nakonec bez větších problémů zvládl Jogger jen v rychlosti 70 km/h. A i v této rychlosti byla ona nedotáčivost patrná, i když zvládnutelná.
O mnoho lépe si Jogger vedl ve slalomu, který zvládl za 26,6 sekundy. Podle řidiče to žádná velká hbitost a radost nebyla, ale ani žádný průšvih. Jogger se v tomto testu zařadil po bok Škody Fabia, která si vedla obdobně.