CUPRA_e-garage- (2)

CUPRA spustila svůj on-line svět. Bude tam mít showroom, prezentace i školení. Podívat se tam můžete i vy

Autor: Tisková zpráva - Zdroj a foto: CUPRA - 7. 11. 2020


Značka CUPRA představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech. Tato strategie navíc podpoří uvedení nových modelů CUPRA na trh. V úvodní fázi realizace uvedeného digitálního akčního plánu vytvořila automobilová značka virtuální platformu „CUPRA e-Garage na mysu Formentor“.

Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon poskytující inovativní služby, je atraktivním virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.

První kilometry za volantem CUPRA Formentor 2.0 TSI 4Drive 228 kW

Tento digitální svět přebírá v nové podobě exkluzivní prostory značky CUPRA z celého světa a je virtuálně umístěn na ostrově, který inspiroval vznik Formentoru, prvního exkluzivního modelu značky. Uživatelé mohou libovolně prozkoumávat modely CUPRA a objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Součástí prostoru je také sál pro živé prezentace.

„CUPRA je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. S našimi novými modely máme příležitost oslovovat širší publikum odlišným způsobem. CUPRA e-Garage na mysu Formentor je začátkem naší cesty k novým digitálním zážitkům. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky CUPRA, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa,“ oznámil Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky CUPRA.

Nové digitální iniciativy

Vedoucí představitelé značky během interaktivní tiskové konference, která se uskutečnila na virtuální platformě, poprvé představili některé vzrušující projekty zahrnuté do digitální strategie CUPRA. Vedoucí marketingu Ignasi Prieto řekl, že značka pracuje na vývoji platformy pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Mezi další digitální zážitky, které CUPRA připravuje pro nadcházející měsíce, patří koprodukce televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily. Pořad se bude vysílat na video platformě poskytující služby podle přání uživatelů.

Prieto také oznámil, že dalšími osobami, které vstoupí do virtuálního světa značky CUPRA s vlastními avatary, budou ambasadoři CUPRA Marc ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín.

Konference pro specialisty CUPRA Master

Dne 28. října se na platformě CUPRA e-Garage na mysu Formentor uskutečnila první Konference pro specialisty CUPRA Master. Více než 600 specialistů CUPRA Master z 35 různých zemí se virtuálně sešlo na základním školení pro specializované prodejce značky. Khaled Soussi, vedoucí rozvoje dealerské sítě a zážitků pro zákazníky, vysvětlil, že značka využívá technologie a gamifikaci k interaktivnímu učení. Specialisté CUPRA Master se při něm mohou seznámit se strategií značky prostřednictvím odborníků CUPRA Expert a otestovat své znalosti ve vyřazovací soutěži – a to vše ze svého domova.

Po slavnostním otevření prvního evropského dealerství CUPRA Garage v Hamburku buduje značka exkluzivní prodejní síť v nových a flexibilních formátech, které se vymykají tradiční podobě prodejce automobilů. CUPRA do konce letošního roku rozšíří svou globální síť na 520 specializovaných dealerství CUPRA. Kromě toho pokračuje nábor dalších specialistů CUPRA Master.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru