Současný automobilový svět je plný často obrovských displejů se stále lepším rozlišením. Například Mercedes-Benz by mohl ostatní učit, co to „velký displej“ znamená. A jsme si jisti, že další značky ho budou brzy následovat, pokud už to neudělaly.
To s sebou ale nese problém v podobě rozptylování řidiče. Proto se Continental rozhodl, že vyvine speciální displej, který ale bude určen hlavně pro spolujezdce a jejich případnou zábavu za jízdy. Zároveň ale bude fungovat tak, aby pokud možno naprosto minimálně rušil řidiče. A systém je to vlastně celkem jednoduchý a Continental si vzal příklad u notebooků.
Jejich displeje jsou dělané tak, aby na ně bylo vidět jen zpředu. Ze strany už na displej neuvidíte a u některých ani neuvidíte, že jsou zapnuté. A přesně tak má nový displej fungovat. Umožní totiž, aby spolujezdec za jízdy sledoval třeba oblíbený seriál, ale už nepustí obraz nebo jen světlo z displeje směrem k řidiči. Podle prvních testů to vypadá, že k řidiči by se mělo dostat maximálně jedno procento světla z displeje, což je vynikající výsledek.
Continental slibuje, že displej nabídne nejvyšší standardy týkající se kontrastu, kvality, ale i energetické účinnosti. Obrazovku navíc bude možné přepnout do standardního režimu. Značka tvrdí, že nový displej představí nejpozději v roce 2024, ale zatím neprozradila, s jakou značkou novinku uvede.