Kompaktní SUV Citroën C3 Aircross po dvaceti měsících prodeje registruje již 200 000 prodaných kusů. Díky tomuto výsledku se stal druhým nejprodávanějším osobním vozem značky, třetím nejprodávanějším modelem svého segmentu ve Francii a šestým v Evropě*. Přispívá rovněž výrazným způsobem k obchodní dynamice značky Citroën, která dosáhla největšího růstu z TOP 12 automobilových značek v Evropě.
Kompaktní SUV Citroën C3 Aircross potvrzuje svou správnou obchodní dynamiku, od uvedení na trh v říjnu 2017 se ho prodalo již více než 200 000 kusů, z toho téměř 60 000 od začátku roku 2019. V Evropě registrují objednávky 16% růst oproti prvním 5 měsícům roku 2018. Tento model se tak stal druhým nejprodávanějším osobním vozem Citroën, v pořadí za C3. Díky tomuto výsledku je kompaktní SUV Citroën C3 Aircross třetím nejprodávanějším modelem své kategorie (segment B-SUV) ve Francii a šestým v Evropě.
Tento model tak přímo přispívá k obchodní dynamice značky Citroën, která registruje největší růst TOP 12 automobilových značek v Evropě (základem jsou nově registrované vozy v 30 evropských zemích / 1. čtvrtletí 2019).
Kompaktní SUV Citroën C3 Aircross nabízí jedinečný design upravitelný na míru, vynikající modularitu a 12 podpůrných prvků řízení. Jeho atraktivitu potvrzuje i rozložení prodejů:
- 60 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy (Shine)
- 30 % objednaných vozů s jedním ze čtyř příplatkových stylů interiéru
- 25 % objednaných vozů má střechu v jiné barvě než karoserii a 20 % je vybaveno balíčkem „Pack Color“ (barevné prvky na střešních nosičích, u zadních postranních okének, u zpětných zrcátek a lišt kolem světlometů)