Poslední počin známého německého tunera AC Schnitzer dokazuje, že BMW M3 poslední generace je stále horkým zbožím na poli úprav. V tomto případě se dost výrazným způsobem zasahovalo jak do designu, tak do výkonu vozu. Upravená M3 vypadá vážně lákavě.
Přestože úpravy některých vozů výše zmiňovaného úpravce mohou působit dost cirkusáckým dojmem, v případě tohoto tuningu se chlapíci z AC Schnitzer drželi spíše při zemi a i z toho důvodu je výsledek velmi povedený. Exteriér nového BMW M3 byl vylepšen pomocí poměrně masivního spoileru, který je namontovaný pod sériový přední nárazník. Nepřehlédnete ani aerodynamické ploutvičky na stranách nárazníku, o jejich funkci by se však dalo debatovat. Dále úpravce nabízí několik různých provedení spoileru na víku zavazadlového prostoru. A pokud vám to je málo, zadní spoiler můžete doplnit ještě lištou u horní hrany zadního okna.
Mezi další, poměrně typické úpravy od tohoto úpravce je výměna litých kol. Krásné disky od BMW si můžete nechat pro zimní sadu, AC Schnitzer se vám bude snažit vnutit své vlastní. Ty mají průměr 20″ a k dispozici jsou celkem ve čtyřech různých designech, možnost odlišného lakování disků je samozřejmostí. U podvozku ještě chvíli zůstaneme, nová litá kola mohou doplňovat také další úpravy podvozku. Ty jsou v podobě nových pružin, které snižují vůz o 25 až 30 mm vpředu a 10 až 15 mm vzadu. Pokud by to nestačilo, nové pružiny můžete doplnit ještě o stavitelné tlumiče, které dokáží přední část vozu snížit o 30 až 40 mm a záď o rovných 30 mm.
No a to nejdůležitější na závěr, pozornosti úpravce neunikl ani přeplňovaný řadový šestiválec. Ten ve svém standardním provedení disponuje výkonem 431 koní (317 kW). Po úpravě, při níž došlo na zcela nový software řídící jednotky a instalaci sportovního výfukového systému, se nově M3 pyšní maximálním výkonem o hodnotě 530 koní (390 kW)! Ruku v ruce s výkonem stoupl také maximální točivý moment a to na hodnotu 645 Nm.