Bugatti Chiron už není nejrychlejším autem na světě, toto prvenství mu sebralo jiné auto. Nešlo ale pouze o maximální rychlost, ale o zrychlení z 0 na 400 km/h a opětovné následné brzdění zpět do 0. A které auto to zvládlo lépe? Malosériový Koenigsegg Agera RS.
Spousta aut není ještě ani dnes schopna vůbec zrychlit alespoň na 200 km/h. V případě Bugatti Chiron a Koenigsegg Agera RS se ale závodilo dokonce ve zrychlení z 0 na 400 km/h. Následně bylo potřeba opět brzdit, a to až do úplného zastavení. Když tuto disciplínu dělalo před nedávnem Bugatti, stopky se zastavily na 41,96 sekundy. Koenigsegg to přitom zvládl o několik sekund rychleji (36,44 s). A to je v takových disciplínách obrovský rozdíl!
Velkou výhodou byla Koenigseggu vcelku nízká hmotnost. Vždyť auto je stavěno z lehkých materiálů jako je kabon, hliník a podobně. Na rozdíl od dvoutunového Chironu se tady bavíme o hmotnosti jen 1,4 tuny. To pak ani nevadí menší motor…